Kinderen moeten kunnen spelen in ''t Ceuninckshof" te Wetteren


Gast

#51

2014-05-03 13:28

Mits er voldoende voldaan wordt aan de veiligheidsvoorschriften, moet kinderen kunnen splen in 't Ceuninckshof.

Gast

#52

2014-05-03 13:51

onverklaarbare uitspraak van een slechte justitie

Gast

#53

2014-05-03 14:28

Spelen is een kinderrecht

Gast

#54

2014-05-03 14:41

laat kinderen kinderen zijn , en laat ze genieten van het buiten spelen

Gast

#55

2014-05-03 15:02

De uitbater beschikte toch over de nodige vergunningen?
Waarom moeten er nog aanvragen ingediend en uitgehangen worden als jaren nadien de klacht van één buurtbewoner alles teniet kan doen?!
Schandalig!

Gast

#56

2014-05-03 16:05

Heb er 3 jaar geleden naast gewoond NOOIT LAST VAN GEHAD!
Integendeel hij was heel vriendelijk en gastvrije buur!

Gast

#57

2014-05-03 16:31

Schandalig deze uitspraak. Ze spreken van een muziek installatie , bij mijn weten , na vele bezoeken ter plaatse staat deze zo goed als stil.
Als dit een oordeel is van een rechter dan moeten ook alle auto's uit het centrum ,deze maken een stuk meer lawaai. Blijkbaar rechter zonder kinderen !
Manon C
Gast

#58

2014-05-03 18:08

Ikzelf kom zeer veel in 't Ceuninckshof. Het is daar zeer gezellig en de bediening is ook steeds goed. Mijn zus woont aan de achterkant van 't Ceuninckshof en ondervindt bijna geen last. Het is normaal dat wanneer er kinderen lopen dat er ook lawaai bij komt. Je kan kinderen moeilijk een muilband aan doen om ze te doen zwijgen.
Persoonlijk vind ik dit onzin. Mr. D.V. zou beter eens nadenken over wat hij aan het doen is. Hij is hardwerkende mensen hun inkomen aan het afnemen alsook de speelsheid van de kinderen.
Hier in Wetteren valt er al bijna niks te beleven, dus waarom nog meer 'doodsheid' veroorzaken in Wetteren?
Zoals ik al zei, ik ben een 'vaste' klant in het 't Ceuninckshof. Ik vind het super hoe je die kindjes ziet lachen en dat je ze ziet genieten. Ze kunnen er spelen, genieten van een pannenkoek/ijsje... Dit is onmenselijk als je de kinderen dit afneemt. Genieten en spelen in de buitenlucht terwijl de ouders of andere familieleden op hun gemak iets kunnen drinken.
't Ceuninckshof is een meerwaarde voor Wetteren. Dit mag NIET verdwijnen!

K. DC.
Gast

#59

2014-05-03 18:13

't Ceuninckshof is nog de enige plaats waar ouders met hun kinderen naartoe kunnen. Wij gaan ook regelmatig naar het 't Ceuninckshof met onze kleinkinderen en de rest van het gezin. Het is zo een plezier om niet steeds tegen de kinderen te moeten zeggen dat ze moeten blijven zitten en moeten zwijgen. Hier kunnen ze tenminste vrij rondlopen en spelen. De zaak sluit ook elke dag om 20u. Kinderen maken nu eenmaal lawaai, maar de volwassen evenveel hoor.


Gast

#60

2014-05-03 20:37

Delen en tekenen aub, dat deze shit vlug stopt en de kinderen vrij kunnen spelen en de kleine zelfstandigen hun boterham kunnen verdienen!

Gast

#61

2014-05-04 06:16

Diene zagevent klaagt dat er teveel lawaai is. Wat is zijn volgende stap. Er is namelijk een School in de straat. De school sluiten?????? Da diene maar verhuist. LAAT KINDEREN SPELEN EN LAWAAI MAKEN!!! Ik heb er zelf ook 3
Gast

#62

2014-05-04 08:15

Is en van weinige plekken waar je kinderen ongestoord kunt laten spelen zonder schrik te moeten hebben van auto' 's ed , behalve voor die buur heb ik ook geen begrip voor die rechter! Dit mogen we eigenlijk gewoon niet accepteren!

Gast

#63

2014-05-04 09:35

Wij willen spelen!

Gast

#64

2014-05-04 16:24

Als mama van jonge kindjes zoeken wij voortdurend naar zaken waar we met een gerust hart met onze kinderen eens iets kunnen gaan eten. Kleine kindjes kunnen niet stil zitten en als er een speeltuintje is, dan zijn ze zo blij, dan gaan ze met plezier mee en kunnen wij, ouders, ook eens rustig een glaasje drinken terwijl onze kinderen binnen ons zicht zijn! Dat soort zaken is helaas dun bezaaid in Wetteren en omstreken. Het is onbegrijpelijk dat een van de weinige plaatsen waar dat nog kan, ons nu dreigt afgepakt te worden door 1 onverdraagzame man en 1 rechter die beiden vergeten zijn dat ze zelf ook ooit kinderen geweest zijn. Als de zaak om 20u sluit, heb je toch nog altijd rust 's avonds? Onbegrijpelijk van die rechter, waar gaat dat eindigen? Welke boodschap is dat nu voor alle andere onverdraagzame zeurpieten in onze maatschappij? Gaat iedereen nu beginnen klacht indienen voor het minste? t Ceuninckshof moet blijven zoals het is!


Gast

#65

2014-05-04 21:35

Verdraagzaamheid aub.

Gast

#66

2014-05-05 06:33

ik vind dit een ze spijtige zaak,dit is zowat de enigste plaats waar je nog met kindern terecht kan over de klacht zelf de zaak sluit om 8uur zodus en kan je de uitbater zomaar zijn belangrijkste troef afnemen?

Gast

#67

2014-05-05 07:13

Voledig mee eens, er zijn teveel mensen met een negatieve instelling ??

Gast

#68

2014-05-05 08:07

Blijkbaar zijn we in Wetteren toch niet zo,n hechte groep zoals de burgemeester wil laten uitschijnen
Wat een onverdraagbaar persoon. Moet dat niet zijn

Gast

#69

2014-05-05 08:43

het is daar gezellig vertoeven voor groot en klein laat dit bestaan aub

Gast

#70

2014-05-05 09:59

Waar gaat het naartoe met deze wereld waar geen plaats meer is voor spelende kinderen ,ronduit schandalig ,die mensen zijn vergeten dat ze zelf kind waren incluis die rechter .

Gast

#71

2014-05-05 10:13

Kinderen moeten kunnen spelen

Gast

#72

2014-05-05 10:53

... om te vermijden dat de kinderen binnenkort geen speeltijd meer krijgen op school, dat er geen kermis meer is in Wetteren en zoveel meer ... Om allerhande bezorgdheid houden wij de kinderen al van de straat en als het zo doorgaat mogen straks kinderen niet meer spelen op je eigenste hof. Dus: tegen de verzuring!

Gast

#73

2014-05-05 13:15

Ceuninckshof moet blijven bestaan en kinderen moeten kunnen spelen!
Tom Vermeire (Ja, ze mogen mijn naam weten)

#74 Onderwerp

2014-05-05 21:44

Kan er geen klacht ingediend worden tegen die nietsnut wegens (aanzetten tot) discriminatie? Of zoiets? Moest ik het geld hebben, dan zou ik hem dagvaarden tot hij begint te flippen. Ik zou iedere cent uit zijn zakken kloppen die eruit te halen is. Ik lees hier verder meerdere verwijzingen naar de burgemeester/politiek. Iedereen kent toch de politieke spelletjes? Gekozen door het volk, maar niet luisteren naar het volk. Op gewestelijk en federaal niveau zijn ze nu bezig met hun postjes al te verdelen. België is een politiestaat. En zolang wij brave burgers dit blijven slikken, zal er nooit iets veranderen. Maar eigenlijk kan men het allemaal kort samenvatten, HET VOLK IS HET ZAT! Politieke dwergmongolen, gelieve eens naar het volk te luisteren ipv enkel naar uw postje te koekeloeren en aan UW centen te denken. Met vriendelijke groeten,

Gast

#75

2014-05-06 07:27

Dat een kinderspeeltuin geen discobar mag zijn is normaal, maar dat de kinderen onder toezicht van hun toekijkende ouders niet meer mogen spelen is ongehoord en bewijst de onverdraagzaamheid van de mensen. Dat rechters zo oordelen toont aan dat zij in een andere wereld leven.