Laat studenten in Durghorst blijven!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Laat studenten in Durghorst blijven!.


Gast

#76

2014-06-04 13:10

Waar moeten deze aardige en hulpvaardige jongeren nu weer heen laat ze aub blijven.
Maryanna

#77

2014-06-04 13:39

Sprakeloos ben ik !! Ongelooflijk gewoon heb hier werkelijk geen woorden voor!! Sorry!!

Gast

#78

2014-06-04 13:43

Laat de huidige bewoners in de Durghorst.Wij willen geen overlastgevende kneuzen in de buurt.Er is genoeg leegstand in de Zaanstreek dus genoeg alternatieven.
kees

#79

2014-06-04 14:20

Schandalig,wel handig want dan kunnen die daklozen gezellig gaan rondhangen in de parkeergarage van de dekamarkt. Fijn boodschappen doen!ook gezellig voor de jeugd die er rond hangt.

Gast

#80

2014-06-04 16:44

GEEN STIJL DEZE ACTIE VAN DE WONINGBOUW PER SALDO BLIJVEN ER 31 DAKLOZEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EN
LOST HET DUS NIKS OP
gast

#81

2014-06-04 17:47

Laat die jongelui zitten.

Gast

#82

2014-06-04 17:48

Zo ga je niet met mensen om. Al hebben ze een maand opzegtermijn.

Gast

#83

2014-06-04 18:43

In stadhuis is ruimte over, gemeente zoekt
bestemming hiervoor. Kunnen ze misschien hier in !


Gast

#84 Re: Respectloos

2014-06-05 07:52

#58: - Respectloos

Beste, ik wil hier graag op reageren. De studenten die het huren huren dit niet eens voor een al te lage prijs, het is juist hoog in tegenstelling wat ze hier voor terug krijgen. Het gaat er om dat mensen op dit moment dakloos worden gemaakt voor daklozen. Zelfs als de huidige daklozen hier niet altijd voor gekozen hebben hoeven hun niets voor de woning te betalen en kunnen rustig terug blijven vallen in hun oude gewoontes terwijl de studenten hier hard voor werken en hiernaast vaak nog zware opleidingen volgen om juist mee te kunnen draaien in deze economie !


Gast

#85

2014-06-05 07:57

belachelijk voor woorden, laat de mensen blijven en zoek iets anders voor de mensen die uit het gebouw van Leger des Heils moeten

Gast

#86

2014-06-05 09:25

Daklozen er in zetten om studenten vervolgens dakloos te maken, belachelijk!!

Gast

#87

2014-06-10 12:20

Er wonen gezinnen hier in de buurt, het is onverantwoord om hier drugsverslaafden te plaatsen.Ten opzichte van de buurt vriendelijkheid die gelijk naar zijn moer word geholpen.

Gast

#88

2014-06-10 17:24

ze zijn gek in de Zaanstreek.

Gast

#89

2014-06-11 13:51

Ik ben van RTV Noord-Holland en zou graag aandacht aan deze zaak willen besteden.
Het liefst zou ik de initiatiefnemer van de petitie en/of andere bewoners van de flats willen spreken.

Met vriendelijke groet,

Juliën Kooij

Verslaggever RTV Noord-Holland
julien.kooij@rtvnh.nl

Gast

#90

2014-06-12 14:45

parteon doe even sociaal,en doe geen nare dingen waar jullie later spijt van krijgen !!!!!!!!!!!!
Leo van Herk
Gast

#91

2014-06-12 17:11

Schandalig hoe Parteon met mensen schuift en tevreden achterover leunt door te stellen "dat ze toch getekend hebben". Is dit maatschappelijk verantwoord handelen? Zo ga je eenvoudig weg niet met mensen om.

gast

#92

2014-06-13 11:59

Parteon waarom wel daklozen helpen wij willen ook waar we nu wonen weg het benauwd ons maar we komen niet meer in aanmerking voor goedkope huurwoning jaar inkomen te hoog is vrije sector verdienen we te weinig aan maand inkomen kopen moet je maar geld voor hebben. Laat de studenten blijven.


Gast

#93

2014-06-13 12:41

Dit kan toch niet, het word al zo moeilijk gemaakt voor mensen om een woonruimte te vinden en iedereen zit al in de enorme stress, denken ze iets gevonden te hebben en worden ze eruit gezet omdat drugsverslaafde etc. erin moeten. Hebben die meer recht op een woonplek dan de mensen die er nu in zitten dan? Parteon is laatst toch verhuist naar een nieuw gebouw, en dus staat dat gebouw in wormerveer (naast de aldi) leeg? Zet daar misschien dan wat mensen in??

Populier

#94

2014-06-13 13:40

Denk dat het leger des heils een leuke kamerhuurprijs neerlegt + plus een bonus om die arme studenten eruit te krijgen, dit ruikt naar maffiapraktijken.

Je kan maar beter in dit land een dakloze sloeber of drugs verslaafde zijn dan gaan alle deuren voor je open, een uitkering, in de schuldsanering, vrijstelling van honden/gemeente belasting, gratis methadon, gratis psychiatrische hulp, enz.

Onze kinderen staan jaren lang op de ranglijst voor een woning, wat totaal niet opschiet want er wordt niet meer bij gebouwd. Heel veel sterkte studenten de komende tijd!

Groetjes
Een (teveel)belastingbetaler.

Gast

#95

2014-06-17 09:57

Vind dat het niet kan naast aanleunwoningen

Gast

#96

2014-06-17 10:28

Ongelooflijk krom!!

Gast

#97

2014-06-17 13:16

o.k. je weet dat je anti-kraak woont maar dit tijdelijke gedoe is gesol met mensen. Dit moesten ze eerder geweten hebben. Het zal wel een onderhandse geldkwestie zijn.
Niet erg netjes, het verdiend zeker geen schoonheidsprijs!

Gast

#98

2014-06-17 19:10

Het is van den zotte dat mensen op straat worden gezet om daklozen onderdak te geven, alsof het in het westen zo gemakkelijk is om per direct woon ruimte te vinden vooral voor studenten die het geld er niet voor hebben om zo maar even een nieuw onderkomen te vinden, mijn dochter woont in dit pand en wij wonen in Friesland ze heeft niet de mogelijkheid om bij ons terug te komen omdat ze daar haar werk en eigen bestaan heeft opgebouwd ik maak me dus extra zorgen dat zij straks op straat komt te staan, waar moet zij in hemelsnaam naar toe, hebben jullie daar wel eens bij stil gestaan wat jullie deze personen aandoen?????? Dit is een boze moeder die haar kind in paniek aan de telefoon heeft en de situatie niet kan veranderen omdat de afstand te groot is om het op te lossen, ik vind dat er schaamteloos wordt gehandeld en dat recht hebben jullie niet!!!!!!!

Gast

#99

2014-06-18 14:42

Nog meer drugs in Krommenie? Nee, bedankt!

Gast

#100 Re:

2014-08-09 23:22

#28: -  

 Jij bent ook niet echt een helder licht, he?