Het dossier en nader onderzoek van Leon Groeneweg


Gast

/ #168

2014-01-20 04:50

Waarom ?????? mijn vrouw kan er niet meer tegen en wil nu antwoorden hebben ......ze gaat in hongerstaking ik kon haar er niet van af brengen Zelfs niet toen ik ze duidelijk wilde maken dat t ook levensbedreigend is deze actie......Marijke zei .....ik heb geen leven meer zolang ik NIET weet wat er met mijn KIND gebeurt is. Ik kon aar geen ongelijk geven .....en ben er mee ingestemt .............Als mijn vrouw hieronder bezwijkt zullen wij dit nooit meer te boven komen ....wetende dat we er zelf bij moeten staan kijken hoe ze op deze manier en nogmaals terecht.......vecht voor haar uit het leven gerukte KIND om alsnog antwoorden te krijgen.IK BEN TOCH DIEP IN MIJN HART (AL BEN IK BANG HAAR NU TE MOETEN VERLIEZEN IN DEZE STRIJD) HEEL TROTS OP MIJN VROUWTJE HVJ SCHAT BEN TROTS DT JIJ DE MOEDER VAN MIJN ZOON BENT EN VAN MIJN STIEFZOONS ........Het OM heeft ons helemaal kapot gemaakt mede oodat zei het recht hadden en de mogelijkheden om deze zaak op te lossen en ook van Leon zzzijn goede vriend Tariq Schandalig heb er geen woorden voor ....LEON .....SAMEN ZIJN WE STERK !!!!!! VOOR ALTIJD IN ONS HART XXXXXXXXX WE MISSEN JE ELKE SECONDE VAN DE DAG !!!!!!!!!!!!!!!!!
PS ...IK WILDE GELIJK ZEGEN TEGEN ALLE MENSEN DIE ONS/ MIJN VROUW STEUNT HEEL ERG BEDANKEN WE HEBBEN DE STEUN HAD NODIG