Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg


Gast

/ #299

2014-04-04 03:27

Heb zelf niet veel tijd gehad voor leuke dingen, spaartegoed is inmiddels op aan school en belastingen en deze ongelukkige toestand en veroorzaakt door de geldwolven.

Ik hoop nog op 1 ding, dat het kabinet snel ziek wordt door een spontane epidemie die alleen hun treft.
Natuurlijk wel 1 die ongeneselijk is en waarbij veel pijn tot stand komt.
Dat is wat ik dit KABINET toewenst met heel veel geluk in het hiernamaals.

Een VVDér of een PvdAér krijgt van mij direct een schop onder z'n hol als hij aan mijn deur komt of mij aanspreekt.

We doen zo moeilijk over een bontkraagje op een scooter{De Nederlandse Marokkaan wel te verstaan), kijk eens naar deze verziekte Regering!! en Mark Rutte is de hoofdrol speler in deze tijd van vermaak.
Mens onterend gedrag om het maar netjes te houden.

Overal waar minimaal behoefte aan is (Auto rijden, openbaar vervoer, energie, etenswaar, Zorg, Werkgevers) wordt schandalig aan verdient tot het op een crises uitloopt, de regering spreekt dan over dat het de economisch crisis is die zij zelf gecreëerd hebben.

Echt walgelijk hoe ze ermee weg komen!
Oudjes die al enkele weken en zelfs maanden dood liggen, mensen die niet meer de Zorg krijgen door te hoge premie en vreemde eigen risico, Zorgverzekeraars met miljarden winst en vooruitzichten zijn nog beter.

Begint op een horror film te lijken hier in Nederland.
15 jaar geleden had ik nog hoop dat ze het niet zo ver zouden laten oplopen.
Zelfs mijn vader van 91 jaar spreekt over schofterig gedrag (van oudsher altijd op PvdA gegokt tot 2000).