Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Goedemorgen

/ #838

2014-07-27 09:57

Een grote schande wat er nu weer gebeurt na Auschwitchz en we blijven onze ogen maar afdraaien, omdat we niet willen discrimineren. We staan erbij en kijken ernaar. Vandaag zijn het de Joden. Ben ik het morgen? Slechts omdat ik een vrouw ben? Onderstaande is zomaar een greep van het forum over de demonstratie vanmiddag op de Erasmusbrug in Rotterdam ...


"Dat is ook een probleem, maar zusters kunnen beter thuisblijven aangezien ze de regels van Hijaab geheid zullen gaan overtreden of helemaal ongepast gekleed komen. Dat is in mijn opinie erger dan broeders die orde verstoren. Sowieso is het islamitisch onverantwoord dat zusters zich in zulk omgeving bevinden of zomaar naar buiten gaan. Eenieder die anders denkt, moet zich afvragen of hij zijn eigen vrouw daar zou toelaten gaan met al die mannen daar. Zou je je eigen vrouw niet laten, dan dient er geen verschil gemaakt te worden met andere vrouwen , vooral jonge vrouwen. Wie zijn vrouw wel zou laten gaan moet zijn eer/gheera even nachecken. Salam alaikoem"

Ik zeg ook Goedemorgen!