Pensioenpetitie


Gast

/ #439

2014-12-15 08:28

Het moet niet gekker worden hier in Nederland.Mogen de pensioen gerechtigde mensen eigenlijk nog wel vreeten of zijn wij er alleen maar geweest om Nederland te dienen,werken tot je 67ste om dan maar stilzwijgend te vertrekken naar de hemel.Wie heeft gvd Nederland groot gemaakt????Wij toch denk ik he en dan worden we nu bedankt voor alles wat we voor ons landje gedaan hebben.Neem nog meer buitenlanders naar hier zou ik zeggen.Mijn kinderen zitten allemaal zonder werk en moeten verplicht solliciteren naar iets wat onbereikbaar ligt doordat goedkopere werknemers uit t buitenland voorrang krijgen maar onze kinderen hebben ook gezinnen en willen ook graat te eten hebben.Maar nee,niks van dit alles.Ze moeten ons oudjes maar in huis halen(der kan nog meer bij)want in de bejaardenhuizen kunnen we niet meer terecht,we moeten maar zorgen dat we een dak boven ons hoofd hebben en te eten hebben.IK ZEG,NEDERLAND,JULLIE ZIJN VERDOMDE VERKEERD BEZIG,ONS EENS ZO MOOIE LANDJE GAAR ZWAAR NAAR DE KLOTE DOOR DIT CRIMINELE KABINET.