Stop opslag honden door justitie

Aaltjen

/ #241

2015-06-14 12:36

Ons kleine hondje blaf/gromt ook vaak buiten naar sommige mensen, helaas is hem bij zijn vorige baasje enorm veel leed aan gedaan. Deze persoon was van hetzelfde soort als waar hij nu nog naar blaft/gromt. Dit is er helaas niet uit te krijgen. Nu heb ik hem verder heel erg rustig en lief gekregen ik kan er alles mee doen. Vorig jaar een incident met een  buurman, deze dreigde er dus ook voor te zorgen dat mijn hondje wel afgemaakt zou worden. Tja dat hij agressief is tegen deze man is gewoon wonder altijd loopt hij naar hem te trappen en als ik niet uit kijk dan trapt hij mijn hondje op zijn rug en wordt ik tegen de grond gegooit. Elke keer doe ik aangifte maar die man komt ermee weg omdat ze nu eenmaal niet iemand kunnen aanhouden omdat hij de hond heeft getrapt. Gelukkig kan de wijkagent het hondje ondertussen gewoon aaien en weet hij dat het hondje niet agressief is anders dan was ik hem ook allang kwijt geweest ben ik bang. Andere mensen kunnen een hond ook helemaal kapot maken het hoeft niet altijd het baasje te zijn. Misschien soms eerst eens kijken waarom een hond agressief is dan zijn we ook al een stuk verder.