NEE tegen 21% BTW

Wat???

/ #98

2015-06-20 18:32

Ja de btw gaat omlaag ,maar de 6 procent btw gaat omhoog dus we schieten er geen ruk mee op .Hoe dan ook t blijven zakkenvullers daar. Het hele zooitje moet gewoon opzouten.Maar dan is de vraag weer wie krijg je er voor terug . Nou gewoon weer een zooitje zakken vullers. Het is zelfs zo erg dat ze dikke vriendjes zijn daar met de Bilderberg,s incl onze nieuwe koning met dat buitenlandse mokkel van hem die trouwens geen van beiden van oranje zijn. Moet ik nog meer vertellen of weten we zo genoeg. Nee dat slappe hantdtekeningen gedoe gaat echt niet werken hoor . Misschien radicaal de straat op met 16 miljoen Nederlanders . Ohh nee dan hebben we ook weer een probleem, want daar zitten een paar miljoen buitenlanders bij die met minder genoegen nemen.En dus voorlopig de straat niet op gaan. Trouwens de Nederlander is er te moe en te lui voor geworden omdat we slecht voedsel te vreten krijgen waar je diabeet, kanker of hard patient van wordt. Anders krijgen we het wel van de lucht vervuiling.  Wat dan wel weer de bevolkings groep uitdunt. Nee ze hebben het allemaal dik voor elkaar daar zijn ze al jaren mee bezig. Dat gaan ze echt niet uit handen geven. Loon slaven zijn we dat is al zo sind de Romeinen . Die hadden ze toen al moeten afmaken. Nu is het een beetje te laat .Je kan maar beter voor je zelf en je naasten zorgen en de belasting af en toe lekkeer de p..leu..ris laten krijgen. Dan loopt die plofkop maar lekker een keer in de zelfde spijkerbroek en koop dat mokkel van hem maar een keer geen nieuw lingerie settje .Ik zeg fu...ck.. off met die gasten en lekker voor je zelf zorgen .Dat doen hun ook en dat is volgens mij ieder zijn recht. Nou ja we hebben hier geen recht, luisteren doen ze toch niet.