VERZET WINDMOLENS - Het is nog niet te laat!

Demi

/ #3317

2015-09-11 14:11

Beter een windmolen in het zicht, dan door fosiele verbranding een vervuild uitzicht.

Echte alternatieven heb ik nog niet gelezen en als we nog langer wachten en nog langer onze koppen in het zand blijven steken, hebben onze kinderen helemaal geen leefklimaat meer. Het weer verandert met het jaar, dus we zullen hier toch iets aan moeten doen. Zeker in Nederland en aan de kust. Of we moeten accepteren dat de huizen aan de kust onder water verdwijnen.

En wat betreft de kosten, dat maakt me echt niet zoveel uit. Ik betaal liever voor een schoon leefklimaat en mijn welzijn, dan dat ik voor de dubbeltje op de eerste rang vervulde lucht zit in te ademen. Toch raar dat mensen hun gezondheid boven alles zetten, maar eigenlijk toch liever kiezen voor welvaart, dan voor welzijn. Wat is nou echt belangrijk.

En als iemand een goede optie heeft voor de levering van niet fossiele en niet kern energie welke binnen nu en 5 jaar voldoende oplevert, laat hem/haar dan spreken. Maar zolang die optie er niet is, dan zullen we toch iets moeten doen.