Zeg nee tegen azc Brunssum


Gast

/ #107

2015-09-28 13:31

Ik wil geen asielzoekers in Brunssum zijn jullie nou helemaal gek geworden hier vrees men niet alleen voor verkrachting,aanrandingen en gevaren maar dit is ook nog eens de plek waar de NAVO basis ligt...dus nee ik ben volop tegen de opvang van asielzoekers in Brunssum!!!jullie vragen om problemen en die zijn d'r nu al en die zullen geheid alleen maar erger worden als wij d'r geen stop toe roepen en voor ons volk gaan opkomen...ben niet racistisch en ook ni discriminerend ma ik hoef niet te zien hoe onze rustige samenleving wordt verstoord door een stel relschoppers die niet eens voor zichZelf durft op te komen in eigen land als hier de hel uitbreekt dadelijk niet komen zeuren als je oorlogen krijgt en mensen die elkaar de koppen inslaan zodra dat gebeurt neem ik mijn familie (rechtmatige Nederlanders) mee na een plek waar het iig niet getolereerd wordt en de bevolking ook een eigen inspraak heeft want dit gaat m'n petje te boven.....1 grote tip voor alle mensen in Nederland vooral voor de dikkoppen in t parlement wordt gvd eens wakker lees eens de kleine lettertjes ipv steeds de grote kopstukken en kap eens met dat medelijden hebben heb ma medeleven met ons Nederlanders!!!!!