Broodfokker hezehof te lummen moet stoppen!


Gast

/ #369 Zware schande hezenhof koop daar nooit een hond kan u foto's laten zien nie normaal

2015-11-14 23:16

beste lezers  ik heb in het hezenhof een wit zwarte nieuwfoundlander gekocht 8weken oud heb deze tien weken gehad beestje had een aangeboren erfelijkheid die maakte geen antidioretisch hormoon aan dat is een hormoon dat aan gemaakt word in de hersenen en dat controleerde het plas gedrag da beestje plaste tot dertig veertig keer per dag om lang verhaal kort te maken heb da laten onderzoeken en vaststellen door mijn veearts dat heeft mij handen vol geld gekost heb moeten dreigen met een advocaat ze hebben mij de kosten weer betaald en mocht mij een nieuwe hond kiezen wat ik al niet meer wou van daar toch hebben ze mij verplicht want geld van de hond kreeg ik nie weer heb dan nieuwe pup gekregen nienomaal wat wij met dit beestje al hebben meegemaakt die heeft ons al een fortuin gekost spijtig dat ik hier geen foto's kan plaatsen want jullie zouden u ogen niet geloven ben nu samen met de veearts een dossier aan het opmaken om er verder mee te gaan ik kan hier bij jullie hulp gebruiken graag reaties van mensen die er ook gezondheids problemen hebben met hun dieren van het Hezehof alvast bedankt wens jullie veel geluk en een gezond beestje toe sabine