Help jij mee cannabisolie 'legaal' maken?


Gast

/ #178

2016-03-17 03:13

Via de artsen neuroloog amsterdam utrecht en neurologen. Het zou erg mooi zijn als dit ook bij epelepsie zou werken hier is echter nog teweinig over bekend. Zelf heb ik een dochter die gecompliseerde hersen aan doening heeft genoemt epelepsie en het bij haar zit links bove bij haar slaap. Daarbij zit het ook in het midde van haar hersen. De cellen zijn op nieuw actief waardoor de aanvallen zichbaar worden en aantoonbaar zijn. Door medicasie krijgen de hersen inzoverre bij werkinge die grote gevolgen hebben zo wel in het gedrag enz nu idd word er denk aan bv voetsel dieet of idd deze middele gedacht maar deze onderzoeke zijn nog in volle onderzoeke bij neurologen zowel in amsterdam als in utrecht. Echter hoop ik snel tejoren of zulke middelen zouden kunnen helpen bij het halvere van aanvallen enz. Ik volg dit al een tijd. Nu is het op nieuw wachten op verschillende onderzoeken die moete bezien of idd zulke middelen zouden kunne bij dragen aan vele vorme van de hersen bij jonge maar ook oudere kinderen .ook het epelepsie fonds nederland is hier druk mee bezig. .