€200 en nog veel meer: GEEN STIJL

Jopsz : journalist / webdeveloper
Gast

/ #1519

2011-11-07 14:10

Wat is er met ons land gebeurd? Wat is er over van ons medeleven voor een ander? Ik constateer uit deze maatregel slechts een feit: mensen met een fysieke ziekte worden nu gescheiden van mensen met een psychische ziekte. Ofwel, iemand die met bv de ziekte van crohn zoals ik, zal worden behandeld, terwijl mijn buurvrouw ( lees: buurman vice versa) die een bipolaire stoornis heeft; tja pech gehad, die kan het dak op van onze eerwaarde minister. Degene die psychisch belast is , die moet met de keiharde euro betalen. En niet weinig , ook nog. Onze minister discrimineert simpelweg. Wat heeft zij tegen mensen met een psychische aandoening? De gevolgen van haar maatregel voor wie dan ook zijn onvoorstelbaar. Ik koester geen wraak jegens een ander. U wel, minister ????

En nee, ik ben niet boos,  maar verontwaardigd omdat deze groep mensen onvoorstelbaar zwaar worden belast. Reken uit:   voor 2012  liefst  betalen : een verplichte basisreking + verhoogd eigen risico 2012+  eigen bijdrage psychische begeleiding + medicatie + hulpmiddelen + evt opname psychiatrie ed. Over blijft van een inkomen:.....................?????????!!!!!! Welke mensen zijn er hierna aan de beurt..?