Save Skatepark Westblaak


Gast

/ #58

2012-05-23 01:11

we zitten in de crisis dat snap ik, maar waarom geeft rotterdam dan zoveel overbodig geld uit aan verbouwingen en zijn ze nu ookal van plan om een nutteloze brug te gaan bouwen wat nou echt geld verspilling is. en hoeveel geld kost blaak nou vergelen met al die ander nutteloze dingen die ze wel doen. het kost volgensmij nogmeer geld om het weg te halen en te verplaatsen dan het gewoon te renoveren. elke stad heeft een centraal skatepark, westblaak skatepark hoord gewoon bij rotterdam! mensen worden er vrolijk van! dat ze weer kunnen chillen met hun vrienden in het skatepark, lekker skaten! en dan willen ze het weghalen! terwijl ze wel bakken met geld uit geven aan al die overbodige dingen, alsof mensen daar gelukkig van worden? zoals die overbodige brug die ze willen gaan bouwen, mensen worden daar niet blij van! alsof ze gaan denken jaa wat en fijn joepie ik loop over een brug, ik had hier netzogoed heen kunnen lopen over de grond maar nu loop ik op een brug joepie. en dan nog al die verbouwingen! er was helemaal niks mis mee! waarom verbouwen jullie het dan! geldverspilling! blaak weghalen is ook geldverspilling, zoals ik al zei het kost volgensmij meer geld om het weg te halen dan het te renoveren. en waarschijnlijk gaan al die skaters, bmxers en inliners dan gewoon overal door de stad skaten waar mensen last van gaan krijgen. over banken, muurtjes, relingen, enz. skaten wat daar niet voor gemaakt is en dan waarschijnlijk kapot gaat wat de gemeente dan weer wil renoveren en dat kost dan ook weer geld! dus als ze slim zijn en geld willen besparen en de rotterdamse jeugd (en ook ouderen) gelukkig willen houden, laten ze blaak lekker staan en houden ze op met geld te verspillen aan nutteloze dingen. groetjes luca