Aanlijn- en muilkorfplicht en fokverbod gevaarlijke honden.

Quoted post


Gast

#101

2013-07-31 08:33

mijn stafford is al keer aanfevallen door 1 een border colli 2 een labrador en 3 een teckel 2 keer bij de dierenarts gezeten om haar oor te lijmen en haar poot mijn hond lip vast en de aanvallers los ook waar dat niet mocht ik heb de politie daarop aangesproken want als mijn stafford aanval dan komt sbs nieuws gelijk verslag brengen ,mijn hond valt niet aan ook niet als zij word aangevallen ,maar ik til haar op als er een hond los loopt die baadjes raar kijken ,tja dat doen jullie toch altijd met die kleine hondjes heel de dag optillen ,een stafford is dus niet gevaarlijk

Reacties

Gast

#102 Re:

2013-08-01 06:33:56

#101: -  

 

Ik gun het geen elke hond die gebeten wordt maar als een teckel 3x word gebeten door een stafford dan is een dierenarts niet meer nodig!!!als je begrijpt wat ik bedoel..
Corrie

#103 Re:

2013-08-01 12:34:56

#101: -

Ik ben het helemaal met je eens. Het ligt aan de opvoeding en niet aan de hond. Als je niet de baas bent over je hond en geen overwicht hebt, dan ben je geen goede baas. Die kleine k*tkeffers zijn vaak de boosdoeners. Ze komen luid blaffend op je hond af en ze hebben geen opvoeding gehad. Die worden als baby's behandelt, mogen alles en worden nooit gecorrigeerd.

Onze honden (pitbull en Stafford) zijn opgevoed volgens de principes van Cesar Millan. Ze hebben geleerd om zich sociaal te gedragen tegenover mensen, andere honden en kinderen. Ook om andere honden te negeren die vreemd of dreigend gedrag vertonen. Als mensen eens naar de programma's van Cesar Millan zouden kijken dan zien ze wat ze verkeerd doen.

Mensen moedigen onbewust het slechte of angstige gedrag aan van hun hond ipv. het te corrigeren of negeren. Daar gaat het fout ! En idd, de tekkel staat bovenaan wb. bijtgrage honden. Niet de pitbull of de Stafford.

Mensen die een hond van een "gevaarlijk" ras nemen moeten zich eerst maar eens afvragen of ze hier mee om kunnen gaan en een echte baas kunnen zijn. Anders niet aan beginnen. Vaak genoeg schaffen mensen zo'n hond aan om stoer te lijken, ook al fout, want dat gaat ten koste van de hond. Nogmaals, Onze honden knuffelen je dood ipv. te bijten.

MoreCowBell

#104 Re: echt valse verhaal

2013-08-02 01:24:53

#101: -

Het was een labrador, een tekel, een border colli, big foot en ja...Elvis aan de Star Ship Enterprise.


Gast

#157 Re:

2013-08-21 10:45:52

#101: -

mijn 2 amstaffs zijn beten door de hond van mijn buren een mechelaar terwijl mijn amstaffs niks gedaan hadden mijn reu aan zijn lip en mijn teef in haar 2 ogen en ze hebben zelf niks weer gedaan dus wie is er dan gevaarlijk ?  ze hebben zelf hun hond los gelaten als ik op wandel was met mijn reu die was aan de leiband aan het spelen met kinderen hun hond kwam aangestormd en beet naar die kinderen en dan mijn amstaff en die was onder de indruk van die aanval en keek heel raar op want zo zijn mijn honden niet opgevoed