Aanlijn- en muilkorfplicht en fokverbod gevaarlijke honden.

Quoted post

Roxanne

#238 Re:

2014-01-12 12:27

#24: -

Kaken gaan helemaal niet op slot dat is een fabeltje, lees je eens in voor je commentaar geeft!
Ze zijn vasthoudend dat is iets anders ...
Heel anders dan bij andere hondenrassen? Nee dus .. want iedere hond kan vasthoudend zijn.
En dan kun je weer komen met als zo'n gevaarlijke hond bijt is het erger...
Ik word liever door geen enkele hond gebeten en het ras maakt me geen zak uit!

Reacties


Gast

#262 Re: Re:

2014-03-03 16:43:25

#238: Roxanne - Re:

Beste Roxanne als je denkt zelf zoveel rassenkennis te hebben kijk dan eens in de bek van je stafford en vervolgens in het bekje van je vlinderhondje ..... en vraag je dan eens af waarom de stand van die kaken/kiezen zo enorm afwijken/verschillen ..... ga dan terug in de geschiedenis van jou 2 rassen om erachter te komen WAAR VOOR  ze gefokt en geselecteerd zijn om er zo uit te zien zoals ze eruit zien met tevens hun rasspecifieke karakteristieke eigenschappen.

Verder stoor ik mij enorm aan "alle" eigenaren die gewoon niet willen geloven dat gevaarlijke hondenrassen enorme schade aan kunnen richten in eerste instantie lichamelijk maar vervolgens geestelijk, ZELF BEN IK NAMELIJK GETEKEND VOOR HET LEVEN EN BEN MIJN LIEVE ONSCHULDIGE HONDJE KWIJT VERSCHEURD

Het is kwetsend en onmenselijk, dieronvriendelijk zoals hier gereageerd wordt ....