Red het Wertheimpark

Quoted post


Gast

#62

2014-07-03 11:22

Gisteren is er een bijeenkomst op het stadhuis geweest. De bezwaren werden geinventariseerd en daar mocht je commentaar op leveren. Omdat ik niet wist wat me te wachten stond, werd ik daardoor overvallen. De neuzen op het stadhuis staan nog steeds in de verkeerde richting, de burgemeester deed me te welwillend!

Reacties

Petra Catz
Amsterdam

#69 Re:#62 bijeenkomst standhuis

2014-07-04 14:59:05

#62: -

Beetje onsportief vind ik gast#62, anoniem mopperen over een bijeenkomst waarvoor hij persoonlijk door de burgemeester was uitgenodigd. Ik was ook bij het gesprek, ik vond het een open bijeenkomst. Het doel was om alle bezwaren tegen het park te inventariseren, en zo ging het ook. Alles mocht genoemd, iedereen mocht bijdragen. U mag twijfels hebben over de intenties van de gemeente, en over de uiteindelijke afloop van dit proces. Dat is uw eigen inschatting, en misschien heeft u daar gelijk ins. Voor iedereen is het nog een vraag hoe het gaat aflopen. Maar het zou kunnen zijn dat ze opnieuw (of: voor het eerst)  echt een serieuze weging gaan doen van alle belangen. Maar vanaf de zijlijn mopperen zonder je naam te noemen bevordert niet de communicatie, en niet het vertrouwen dat de gemeente moet krijgen in de serieuze betrokkenheid van de bewoners, , en ook niet de kwaliteit van het debat dat gaande is. Als u meent dat op voorhand niets van de gemeente te verwachten is, zou u misschien moeten overwegen de volgende keer een dergelijke uitnodiging af te slaan?