Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post


Gast

#3138 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marinus van der Lubbe

2014-07-28 18:25

#3107: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marinus van der Lubbe

Oh ja, en omdat wij eerder klaar waren met onze godsdienstwaanzin, dan mag je dat goed praten. Hadden die moslims maar eerder moeten beginnen hun vervolgingen, genocides, inquisitie.

En ik begrijp nog steeds niet waarom jij denkt dat ik een vrouw ben. Mannen kunnen geen kinderen hebben? Lees wat er staat en niet wat jij denkt dat er staat.

Ik heb ook nergens gezegd dat de moslim-extremisten NIET serieus te nemen zijn, maar ik zal nooit 1.500.000.000 (!) mensen afrekenen op wat een aantal van hen flikt. Als je je daartoe wendt, ben je net zo schuldig als die ander kant uit die tijd, om jouw woorden te gebruiken.

Doen pijn hè, als ze plotseling naar jou gericht zijn. Vind je het dan raar dat een deel van de moslimgemeenschap steeds meer radicaliseert in deze haatdragende omgeving? Geen excuus, maar wel een verklaring.

Reacties


Gast

#3192 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marinus van der Lubbe

2014-07-28 18:55:16

#3138: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marinus van der Lubbe

Dan ben je dus zo'n naïeve D'66 lul die het nog steeds niet ziet. Waarschijnlijk een goed inkomen, leuke kindertjes op een Montessorischool, leuke wijk, zonder al teveel allochtonen. Het gaat me niet om al de welwillende moslims, zoals IBN SINAI ,( dokter en filosoof die ook overhoop lag met de Islamgekkies) k ken er genoeg, maar het gaat mij om die zogenaamde 'gematigde'moslims die ineens vrij fanatiek blijken te zijn, zoals onze Mehmet uit Eindhoven. Maar daar zul je vast niet naar gekeken hebben hebben, want Geenstijl: NSB. Onze discussie is hierbij gesloten.

Ik hoor je wel weer als je je baard hebt laten staan en alles besneden hebt wat besneden moest worden.