Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post


Gast

#5602

2014-07-31 13:55

 

 

 

Dit zou een nobele petitie zijn, indien deze werkelijk gericht was op de verontwaardiging voor de antisemitische uitingen van de demonstranten in Den Haag. Maar het werkelijk doel van deze petitie blijkt enkel het aan de kant schuiven van een onwelgevallige politicus. Ik zeg met opzet ‘politicus’, ofschoon het een burgemeester betreft, die vanuit zijn functie boven partijen dient te staan, omdat de verbale aanvallen hier duidelijk daarop wijzen.Dat is treurig en kwalijk tegelijk, omdat hiermee het leed van de joden in Nederland eveneens misbruikt wordt, terwijl het tegenovergestelde gepretendeerd wordt.
Indien u waarachtig een vuist wenste te maken tegen het groeiende antisemitisme in Nederland, dan is het uit zijn ambt ontheffen van een burgemeester een zowel onjuist als ondoeltreffend middel.
Uw petitie geeft mij steun noch hoop op een toleranter Nederland, maar laat mij een minstens even lelijke keerzijde van de medaille zien. Ik ben ernstig teleurgesteld.

 

 

 

Reacties


Gast

#5607 Re:

2014-07-31 13:57:52

#5602: - Wij zijn heel diep geschokt Burgemeester Van Aartsen. U hoeft niet geschokt te zijn! De Joden die zijn diep geraakt en diep geschokt door uw lafhartige optreden!

Hatikvadesondanks

#5609

2014-07-31 14:02:08

#5602: - Dit is wel degelijk een nobele petitie want deze beoogt consequenties voor iemand die jodenhaat tolereert, evenals pro-Isis demonstraties en die de veiligheid van velen laat bedreigen, onder meer door slechts enkele agenten in te zetten.