Verbod op de Islam in Nederland

Quoted post


Anonymous

#9 Re: Re: Re:

2015-01-16 08:41

#8: P.seudoniem - Re: Re:  

 Ik heb het over de vrijheid van godsdienst van staatswege. Wat er binnen een gezin gebeurt is een ander verhaal. Ja, iedereen heeft exact dezelfde rechten, dus ook moslims!

Stelletje hypocrieten! Jullie draaien en verdraaien alles zoals het jullie uitkomt. Jullie vergeten alleen dat je je eigen vrijheden weggooit als je je buur die vrijheden ontzegt. Niet de islam maakt onze democratie kapot, jullie doen dat!

Reacties

P.seudoniem

#10 Re: Re: Re: Re:

2015-01-16 10:57:06

Nee, dat is geen ander verhaal, dat is je reinste kindermishandeling en indoctrinatie!

Ik ben voor vrijheid maar niet als desbetreffende vrijheid andermans vrijheid tekort doet of het schadelijk is voor de vrijheid van anderen.


Wat vind jij bijvoorbeeld van de positie van moslims omtrent homoseksuelen en vrouwen? Is het niet heel erg hypocriet van jou om te stellen dat ik tegen vrijheid ben als ik stel dat een geloof waarin homoseksualiteit een zonde is en vrouwen lager in positie staan dan mannen juist anti vrijheid is? 

Je hoeft mij verder ook geen woorden in de mond te leggen en in een meervoudsvorm te spreken. Ik kan prima voor mijzelf spreken hoor.