NEE tegen 600 asielzoekers in Kasteel Bijstervelt te Oirschot

Quoted post

De Oirschotse kiezer !!!

#300 de gemeente-raad is NU aan zet !!!!!

2015-04-06 15:44

Beste (verstandige) gemeenteraad van Oirschot,

Bedenktijd,.... uitstel,.....wachten op een nieuw voorstel van het college etc. etc. etc. ,...onzin, onzin en nog eens onzin.

Deze gekozen raadleden moeten unaniem het college de opdracht geven om geen AZC te willen in Oirschot.

De paters Montfortanen hadden met verkoop van hun bezit aan onze gemeente iets heeeel anders bedoeld !!!

 

'De Oirschotse kiezer'

Reacties


Gast

#312 Re: de gemeente-raad is NU aan zet !!!!!

2015-04-06 19:27:45

#300: De Oirschotse kiezer !!! - de gemeente-raad is NU aan zet !!!!! 

 Op basis van wat meen jij te kunnen zeggen dat de paters iets heel anders bedoeld hadden? Het lijkt mij dat juist de paters zich in alle bochten zouden wringen om de medemens in nood te helpen. Iets dat blijkbaar teveel gevraagd is van Oirschot.


Gast

#327 Re: de gemeente-raad is NU aan zet !!!!!

2015-04-07 13:03:03

#300: De Oirschotse kiezer !!! - de gemeente-raad is NU aan zet !!!!! 

 Hebben de spelers in het huidige college nu ook het lef om openlijk te vertellen waarom ze deze onverantwoordelijke plannen zouden steunen?

Ik weet nu in elk geval waar ik de volgende keer op zal stemmen, niet op de partijen die NIET willen zorgen voor veiligheid in Oirschot.

Zojuist op Youtube eens gezocht op AZC en ongeregeldheden.... wat je dan ziet spreekt boekdelen.   De raad in Oirschot wacht tot die hier ook komen en zullen dan verbaasd reageren...Goh wie had dat nou verwacht...