Aanlijn- en muilkorfplicht en fokverbod gevaarlijke honden.

Quoted post


Gast

#350 Re:

2015-05-05 19:06

#8: -  

 belachelijk echt belachelijke reactie zeg de pitbull of amstaff zijn de meest betrouwbare honden die er maar zijn ik kan zo boos worden op mensen die zo reageren tuurlijk mits goed opgevoed maar geld dat niet voor elke hond had een amstaff die is helaas maar 5 geworden maar een super hond nooit geen vlieg kwaad gedaan super lief voor me kids moest dr helaas laten inslapen vanwege epilepsie.. nu heb ik weer een pup 7 maanden en weer super, super met de kids( 9 en 3 ) super met andere honden geweldig ik zou never en nooit geen ander ras willen en dat ze na 3 jaar ineens anti sociaal worden is ook bullshit sorry maar ken je het ras echt of alleen de verhalen eromheen net als bij de mensen dit is gewoon discriminatie waarom bijten deze honden omdat vaak die kleine onopgevoede rot hondjes altijd zo te keer gaan als je langs ze loopt en ja dan kan er een tussen zitten die er gevoeliger voor is daar zou wat aangedaan moeten worden die onopgevoede kleine rot mormels . Dus nogmaals ken je het ras of zijn alleen de verhalen word van dit soort vooroordelen erg boos en verdrietig wat dat verdienen ze niet als je weet waar je over praat

Met vriendelijke groet pitbull lover

Reacties

De waarheid

#376 Re: Re:

2015-10-06 23:08:49

#350: - Re:  

 hondjes klein of groot mogen ook eens blaffen...Maar niet Bijten!!

En hier in de buurt al 2 honden aangevallen door stafford een heeft het niet overleefd en nee die honden deden niks, maar eigenaars van vechtende komen altijd met de smoes die kleine hondjes blaffen...etcetc.  Ja nou en??? Dan nog hoort een andere hond niet te bijten..   En het verschil is al zou een klein hondje bijten dan blijft er een schrammetje over,een stafford zal doden direct!!! Hier in de buurt zijn de enige honden waar veel bijt incidenten mee zijn altijd vechthonden dat zegt al meer als genoeg,maar de hond die mijn hond zal aanvallen zal dit nooit overleven die maak ik ter plaatse af dat heb ik gezworen! Want mijn honden bijten niet die maken zich nog liever weg er zoeen kut vechthond aankomt...85% van de mensen in onze wijck wil deze vechthonden weg hebben dit zegt genoeg toch! En het verbod zit er ook aantekomen.... Het gaat te vaak mis gewoon,en dat is de waarheid!!