Stad Brugge: Stop met het euthanaseren van zwerfkatten

Quoted post

m

#592

2015-05-24 08:01

Wat heel veel juister is om leven met respect voor mens en DIER  te verbeteren= er moet een controle systeem ontwikkeld worden , zelfs in welke toestand de dieren leven in gezinnen, soms heel schrijnend, automatisch worden ze zwervers, op zoek naar een beter leven, meer controle hoe de dierenopvangs de dieren behandelen en plaatsen, zomaar weigeren en liever doden is geen goede ontwikkeling in de evolutie, katten worden masaal gedumpt , honden liggen op een matras van uitwerpselen in een veel te klein hok waar ze nooit uitkomen, 2 à 3 x voor de jacht ??? tenzij ze liever de hond schieten omdat ze geen everzwijn konden schieten !  Ja het ONDERWIJS doet er ook veel aan, mijn dochter kwam thuis dat de juf zei , dieren kunnen niet nadenken ?????  Ooo dat is totaal fout hoor, wie katten en honden kent neemt geen vrede met deze boodschap ! Dat hoor je alleen van mensen die meer houden van reizen dan van hun dieren , vergeet niet het zijn OF waren ook gezinsleden ! Die jou nooit vergeten! Je dumpt je kinderen toch ook niet in een bos als je gaat reizen . Ik nam ooit mijn kat mee op reis , geen probleem. Honden doen niet liever dan meegaan met hun baasje , een van mijn katten was een dove en half blinde zwerver, getemd en was mijn schaduw na een tijdje , ging zelfs mee in de draagkoffer op bootschappen .

m

Reacties


Gast

#625 Re:

2015-08-27 19:01:19

#592: m -  

 mooi om te lezen, bedankt om te delen :)