Ik sta achter de politie agent in Kerkrade!

Quoted post

Mike

#733 Re: Re: Eerst de feiten

2015-07-20 12:33

#298: op feiten gebaseerd! - Re: Eerst de feiten 

Inmiddels ben je niet meer de enige.

Ik heb het hele vonnis gelezen. Weliswaar na ondertekening van deze petitie. Het resultaat is dat ik nog steeds achter deze petitie sta.

 Ik bevestig mijn ondertekening dan ook.

Reacties

limboaan

#809 Re: Re: Re: Eerst de feiten

2015-07-20 12:54:12

#733: Mike - Re: Re: Eerst de feiten 

 Ik deel de mening, heb dossier gelezen en blijf van mening dat politieagent niets te verwijten valt. Verder ben ik van mening dat de politie door deze uitspraak niet fatsoenlijk kan werken. Deze uitspraak kan wel eens doden tot gevolg hebben.....politieagent staat voor een crimineel...hij moet zich eerst afvragen mag ik deze wel neerschieten....deze gedachte kan voor politieagent al dodelijk zijn... De crimineel heeft meer tijd om met zijn kalasnikov gericht te schieten op oom agent..... Alleen al de gedachte hieraan komen rillingen mij over het lijf. 


Gast

#1712 Re: Re: Re: Eerst de feiten

2015-07-20 16:51:21

#733: Mike - Re: Re: Eerst de feiten 

 Hoe het ook gegaan is feit blijft dat er een strafbaar feit gepleegd is.  Daarop komt de politie in actie.  Terecht!! De politie vraagt er niet om of iemand iets strafbaars wil gaan doen.  Dat is de dader zijn eigen keus.  Dan ook niet zeuren als hij terug gepakt wordt. Risico van het "vak" 


Gast

#3891 Re: Re: Re: Eerst de feiten

2015-07-21 23:55:12

#733: Mike - Re: Re: Eerst de feiten 

 absoluut je goed recht om te tekenen ...maar dat nadat je het vonnis gelezen heb ...sorry maar typisch kuddedieren gedrag of ook wetsdienaar soms! ik keur het absoluut niet goed wat deze verdachten blijkbaar gedaan hebben, maar gericht schieten om te doden terwijl niemand van de AT'ers (want omstanders waren er niet!) in gevaar was, vind ik wel erg ver gaan terwijl er een betere optie was waar absoluut geen zwaar gewonden gevallen zou zijn!