stop aub asielzoekers in ons land ! Help eerst ons eigen volk

Quoted post


Anonymous

#25 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-09-09 13:49

#24: - Re: Re: Re: Re:  

 Maar jij oordeelt toch ook over anderen? Daar heb je geen moeite mee, maar nu het ineens over jou gaat, kom je in het verweer.

Jij zegt dat die zwaargehandicapte mensen niks of niemand hebben. Zeker, die verdienen hulp. Maar vergeet niet dat die mensen toch nog steeds meer hebben dan de mensen die op de vlucht zijn. Ook die verdienen hulp.

Hulp verlenen is hulp verlenen en niet kiezen wie wel of niet geholpen wordt. Jij, als vrijwilliger, zou dat moeten weten.

Reacties

JV

#100 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-09-16 19:58:48

#25: - Re: Re: Re: Re: Re:  

 Als je tussen de 2000 en de 10.000€ kunt betalen om dan nog een zeer gevaarlijke tocht over zee te maken, dan ben ik er zeker van dat de vluchtelingen een pak meer hebben dan onze oudjes, gehandicapten, daklozen en zelfs werkende mensen!

Ik verleen hulp aan Belgische mensen die het nodig hebben en aan dieren en dat zal mij NIEMAND ontzeggen. Ik ben voor eigen volk.

Waar zijn de moslimbroeders (oliesjeiks) om hun broeders te ondersteunen? Je hoort of ziet ze niet, maar aan mensen die alle dagen moeten gaan werken om hun kost te verdienen en waar er al heel veel moeten nijpen om rond te komen, gaan ze op het gemoed spelen om die dutskes van vluchtelingen toch maar te helpen.

En moest het je nu echt niet aanstaan wat hier allemaal geschreven wordt, wel beste, blijf dan gewoon weg hier. Dit is een site voor mensen die liever hun Belgische medemens steunen dan die dutskes van vluchtelingen.

Grtjs en hopelijk zul je nooit bezeikt worden door die sukkeltjes van vluchtelingen!