Verwelkom asielzoekers in Brunssum

Quoted post

Gast

#17 Re:

2015-10-01 10:29

#16: -  

 Waarom altijd het negatieve benadrukken??

De krant meldt ook dat de criminaliteit is gedaald in Breda na komst van een AZC. Daar schrijft u niet over. Of dat in weert een vluchteling het leven van een Weertenaar redt. Of dat de meeste vluchtelingen goed opgeleide mensen zijn die waarschijnlijk meer dan u en ik verdienden in hun eigen land.

En de aanranding die u aanhaalt..... de krant (en andere media) stelt dat er over afkomst en identiteit geen mededelingen worden gedaan. Stemmingmakerij dus.

Er zullen altijd negatieve kanten zijn, net zo zeer als er positieve kanten zijn. Voor beiden de ogen blijven openhouden.

Niet alleen maar het negatieve laten bovenkomen! Dit is niet uw land, niet mijn land maar onze planeet!

Reacties


Gast

#18 Re: Re:

2015-10-01 10:43:28

#17: Gast - Re:  

 Dus ik moet inderdaad benadrukken dat ze goed opgeleid zijn en hier waarschijnlijk een goede baan zullen vinden. Terwijl er hier veel op werk zitten te wachten. Dat wil ik wel doen. En wat heb ik met Breda te maken, hier is volgens mij al genoeg gaande in Brunssum zelf. Maar dat wat er dus in een krant staat is dus hokus pokus. Nou dan hoop ik dat een Sven Prins bij iemand aan de koffie zit en dat de DSM geen overlast veroorzaakt voor omwonende en zal ik het daar maar bij laten, staat zoveel hokus pokus in een krant. Snap niet dat die dingen nog worden uitgegeven.

Sanne

#28 Re: Re:

2015-10-02 21:09:55

#17: Gast - Re:  

 Dat is natuurlijk een sprookje dat de meeste hoog opgeleid zijn. verder heeft die persoon helemaal niemand het leven gered. Iemand kreeg een epileptische aanval. De asielzoeker is inderdaad er bij gaan kijken. Net zoals al vele anderen. De realiteit wordt soms wat overdreven om iets in een beter daglicht te zetten. Leer hiervan door niet alles klakkeloos te geloven.