Wij zeggen tegen azc gemeente buren

Quoted post


Gast

#33 Re:

2016-01-20 09:47

#30: Tegenstander -  

 Dat politieke zooitje in Den Haag is democratisch gekozen door een meerderheid het volk en vertegenwoordigd zodoende het volk. Jou misschien niet, maar wel anderen. Dat is hoe democratie werkt. Je wordt elke vier jaren (maximum) gehoord.

Waarom wind je je niet zo op als het over de WMO gaat? Of de lantaarnpaal op de hoek? Dat wordt allemaal op dezelfde wijze behandeld en besloten. Hoor ik je niet. Nu gaat het over mensen van vlees en bloed en is de stad plots te klein. Sta ja wel eens stil bij je eigen motieven?

Reacties

Tegenstander

#35 Re: Re:

2016-01-20 18:19:11

#33: - Re:  

Echte vluchtelingen dienen geholpen te worden en het liefst in hun eigen land of in zijn buurlanden. En niet allemaal in Nederland en Duitsland.

Maar van hetgeen hier heen komt is slecht 0.83% echt een vluchteling. De rest zijn gelukszoekers.

En IK heb dit kabinet NIET gewild. Ik ben blijkbaar wel verstandig geweest om op een partij uit de oppositie te stemmen.

En of ik mij wel of niet opwindt over de WMO of over de lantaarnpaal kunt u niet weten. Ik sta wel stil bij mijn eigen motieven.

En u?