Zeg NEE tegen asielzoekers in Albrandswaard!

Quoted post


Gast

#249 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 14:28

#240: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Ik zal u zeggen ik kan een aardig woordje turks en surinaams en ben gevlucht uit charlois.

Het is gewoon 1 grote bende daar.

Turken klagen al jaren over de oostblokkers  de antilianen en marokanen vallen over elkaar heen om iemand te beroven of gewoon te mishandelen en ga maar door.

Natuurlijk niet allemaal er zijn er veel die normaal meedoen in de maatschappij maar ik zeg uit sluiten die risico,s hebben we al jaren genomen en nu niet meer wat mijn betreft.

Als ik geen kinderen had was ik gebleven maar mijn kinderen gaan op tijd naar bed en hebben nu geen kinderen om zich heen die de boel ophouden qua taal en ontwikkeling van voor die tijd in nederland.

Kijk 50/50 was voor mijn prima geweest daar maar het was 99/1 procent en dan pas ik.

Ik ben hier niet op vakantie en dit is Nederland en niet ankara of aleppo of islamabad

Iemand als u blijft vasthouden aan het verhaal over de oorlog als" nooit weer" en dat soort welbedoelde leuzen.

Wake up

Reacties

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-02-06 14:29:59



Gast

#253 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 14:33:05

#249: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Precies wake up het heeft niks met huidskleur of waar je roots liggen te maken je komt naar ons toe dus je doet afstand van de culturen waar je weg komt had je daar maar moeten blijven ,het is een puinzooi in onze steden door de onkunde van politici niks van de problemen snappen en nog in een plaatje geloven wat nooit gaat lukken 


Anonymous

#255 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 14:37:47

#249: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Goh, meen ja dat nou? "Natuurlijk niet allemaal er zijn er veel die normaal meedoen in de maatschappij", geldt dat dan niet ook voor de Hollandse kaaskoppen? Ik kan je hele wijken aanwijzen waar niet veel soeps woont, hoor, en die om de dooie dood niet participeren in de maatschappij. Waar nauwelijks iemand te vinden is die een reguliere baan heeft. Massa's uitkeringen, zwart werk, wietplantages, criminaliteit.

Je zult alleen maar zien wat je wilt zien. Zoveel moge duidelijk zijn. En ik verkies om te zien wat nu is en niet wat "mogelijk ooit een keer zou kunnen gaan worden" als het populistische doemdenken ooit bewaarheid zou worden.