Red macho, verwijder killer pit bulls.

Quoted post


Gast

#13 Re:

2016-04-27 06:19

#3: -  

 Wie ben jij om te beslissen over de dieren hun leven. Denk je niet dat ze ook recht hebben op een tweede kans? Meestal ligt het aan de opvoeding dan aan het ras. Ik wil je gerust eens uitnodigen bij mij thuis om mijn gevaarlijke 'pitbull' eens te leren kennen. Ik durf er geld op leggen dat er gevaarlijkere chiwawa's bestaan dan mijn 'pitbull'. Iedereen verdient een tweede kans, akkoord dat ze herplaatst worden bij een gedragstherapeut maar om meteen te zeggen doodspuiten.. Maakt jou al even aggresief en gevaarlijk dan die twee gevaarlijke 'pitbulls'. Want jij beslist dan maar om te moorden terwijl je zelf tegen moorden bent want volgens jou wil agressie zeggen doodspuiten.

 

Met alle begrip voor de buurtbewoners wiens standpunt ik begrijp. De honden moeten een nieuwe thuis krijgen waar ze met manieren worden opgevoed. Maar doodspuiten is een brug te ver. 

Reacties


Gast

#15 Re: Re:

2016-04-27 09:52:42

#13: - Re:  

 Wie praat hier over dood spuiten? 

Ze moeten weg dat is wat we willen het is de enige oplossing. 

En als u ogen er niet bij waren zou uw mond beter zwijgen want u kent de situatie niet. 


Gast

#16 Re: Re:

2016-04-27 09:56:13

#13: - Re:  

 Inderdaad ik heb het recht mijn dochter te beschermen en u de mond te snoeren als het moet. 

Ik zie ook graag honden maar ga daarom niet toestaan dat ze nog maar eens de kans krijgen dier of mens aanvallen. 

 


Gast

#27 Re: Re:

2016-04-27 15:45:04

Ollie

#28 Re: Re:

2016-04-27 15:46:33

#13: - Re:  

 Helemaal mee eens