(ON) Leefbaar Nijlen

Quoted post


Gast

#2

2012-04-11 00:01

als ik met mijn hond ga wandelen naast de spoorweg bvb na 9 uur smorgens dan gaat de overweg dikwijls dicht 3 keer op 5 minuten als ge dan de treinen ziet passeren of stoppen in kessel dan ziet ge 4 a 5 personen zitten ,en dan maar klagen dat ze verlies doen den nmbs, zeker richting herentals,schaf die af en leg op de spitsuren een trein meer in ,en laat de goederentreinen langs de autostrade rijden desnoods onder de grond dan moet ge geen mensen ambeteren,

Reacties


Gast

#7 Re:

2012-04-12 12:48:56

#2: -

Deze reactie staat los van het probleem van het goederenverkeer en is een antwoord op discussie punt 2 .

Ik snap dat je die vroege treinen wilt afschaffen maar dan raak je een bevolkingscategorie die vroeg moet gaan werken al dan niet met shiften en die misschien wel geen auto kunnen/willen aanschaffen? Meestal is dan de trein de enigste optie!

Denk je nu echt dat het probleem zal opgelost worden om tijdens spitsuren meer treinen in te leggen? Dat gaat nietmeer! Er worden tijdens de spits het maximum aantal treinen ingelegd dat het treinverkeer afkan. Met andere woorden: Als je nog meer treinen op dezelfde moment laat rijden zoals het nu is, dan is er file op het verkeer. Dan geraken de treinen nog amper vooruit en dan is het probleem niet opgelost? De lijnen zijn verzadigd.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2012-04-18 20:59:37



Gast

#29 Re:

2014-01-29 15:29:19

#2: -Ik begrijp da wel maar ik ben treinenfan en voor mij kunnen er nie genoeg treine passere ;) maar ik begrijp u wel