(ON) Leefbaar Nijlen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie (ON) Leefbaar Nijlen.

Treinhater

#26

2012-04-28 14:24

Waarom wordt hier in België geen enkele rekening gehouden met het doorkruisen van woonzones en natuurgebieden,terwijl de Nederlanders mooi de trein rondleiden om een woonkern in plaats van er middendoor!Het is net alsof in dit land onze mening van geen tel is,we worden hier van alle kanten beroofd;de banken,belastingen,en nu nog de waarde van ons zuur verdiende huis en onze gezondheid!Laat dit traject via de autostrade of via het kanaal lopen,daar heeft niemand last van!
Kies een pseudoniem

#27 Onderwerp

2012-04-28 21:08

Onze punten om ons ongerust te maken:
- diesel treinen: geluidsoverlast (dag en nacht)
- goederen treinen geven trilleningen: kan barsten of verzakkingen veroorzaken aan onze woning!
- Vervoer van gevaarlijke stoffen
- Ontsporing van treinen.
- Fille aan de overwegen: meer treinen, meer gesloten overwegen.
- Kostprijs?
- goederen treinen die voorbij razen naast de school van onze kinderen! Wat met de veiligheid van onze kinderen!!!!!
- Gaan er nog passagierstreinen kunnen rijden?


Alternatief: een trein langs het Albertkanaal! Dieseltreinen hebben geen bovenleidingen nodig!
Waarom de bruggen van het Albertkanaal verhogen en hier geld insteken als alles met de trein gaat moeten gebeuren
Moeten wij opdraaien omdat het net van Nederland onverzadigd wordt?
De vrachtwagen chauffeurs zullen het ook graag horen dat ze minder werk hebben!


Gast

#28

2012-04-29 11:07

overbodig en geldverslindend project met heel negatieve impact voor mens en leefomgeving.

Gast

#29 Re:

2014-01-29 15:29

#2: -Ik begrijp da wel maar ik ben treinenfan en voor mij kunnen er nie genoeg treine passere ;) maar ik begrijp u wel