Stop de vete onder de V-partijen!

Quoted post


Gast

#48

2012-04-23 01:14

Dit zeg ik al jaaarrreeeeennnnn. Ik heb het al persoonlijk geschreven in een mail aan De Wever en aan Valkeniers... De Wever heeft zelfs niet geantwoord... Ik vermoed dat die man zich inbeeldt dat hij het VB volledig gaat 'opeten' en dat daarom een hand uitsteken naar die mensen niet nodig is... Volgens mij een illusie, waardoor aan de Vlaamse Zaak inderdaad veel schade wordt berokkend... Arm Vlaanderen: kapot gaan aan broedertwisten.
Zolang die broedertwist bestaat, ontkurken de Franstaligen in dit land elke dag een fles Moët et Chandon... Je zou voor minder...
Hoe dom moet men zijn?

Vlaamse groeten.
Dr. De Clercq

Reacties

koekelaartje

#160 Re:

2012-04-24 19:46:36

#48: -

100% akkoord!!!

Wat straf is, is de BDW schijnbaar de moeite niet doet om te antwoorden dit schijnbaar in tegenstelling met Valkeniers?

Juist daarin zit het: is de Vlaming werkelijk ziende blind????

Is dit de reden niet dat we tot op heden praktisch nog nooit iets bereikt hebben, zelfs nog geen borrelnootjes!!

Wordt het geen tijd om te stoppen met zulke petities en eens een volwassen volk te worden met nuchtere ogen in de kop die durft 'kijken', niet bang is om te 'zien' en zodoende een nuchtere analyse maakt dat resulteert in een stevig, logisch besluit en er dan ook voor gaat?