Gedaan met zakken te vullen in de politiek!

Wij als belgen willen dat het gedaan is met het uitbetalen van overdreven lonen en bonussen. Wij willen een maximum voor elke overheidspost van 5000 euro netto. Geen extra bijverdiensten meer, om je post verder uit te buiten. Jullie zijn verkozen voor een ambt te vervullen. Als jullie tijd over hebben om extra dingen erbij te doen kan dit 2 dingen betekenen. Ofwel is jullie cabinet te groot of jullie job is overbodig. Geef ons de grondige hervorming op deze vlakken die jullie al jaren beloven en wij dringend nodig hebben. Dan is morgen ons te kort opgelost en een algemene lasten verlaging van 4% voor alle gezinnen en kleine- tot middelgrote ondernemingen mogelijk. De graaicultuur van onze politieke wereld moet stoppen en als dit te weinig is voor onze politiekers dan hebben we maar 1 boodschap. Jullie zijn allemaal vervangbaar en waarschijnlijk degene die tevreden zijn met dit geld gaan bekwamer en gemotiveerder zijn om deze job te doen. Het is steeds de gewone mens die betaald en de toekomst van onze kinderen die erger wordt. Sharen en tekenen, alvast bedankt.