Boscafé het Maasdal moet blijven!

Wij laten ons niet zomaar uit het veld slaan…

Wie had dat gedacht, na twee Boscafe maatjes verloren te hebben, een “pandemie” te hebben doorstaan, nog een inflatie er bovenop en dan nu een nieuwe pandeigenaar die ons het liefst ziet vertrekken na 10 jaar keihard werken, zetten wij ons schrap en zullen wij onszelf weer sterk gaan houden.

De kracht van Boscafe is een gevoel, wat niet in woorden uit te drukken is, het gevoel van een prachtige familie, die zich keer op keer overal doorheen geslagen heeft, een familie die samen heel sterk staat. Daar kom je niet zomaar tussen, ook nu niet, niemand niet.

Wij laten ons dus niet zomaar uit het veld slaan. Vooral nu niet, als je ook nog eens aan onze toekomst en die van ons team komt, vechten wij door tot het einde.

Wij zijn hier al meer dan een jaar achter de schermen mee bezig, maar tussendoor gaan we gewoon lekker door met waar we goed in zijn. Jullie in de watten leggen.❤️

En natuurlijk zijn wij bezorgd dat ons levenswerk hier wordt afgepakt door een rijke investeerder, maar we zijn tegelijkertijd ook hoopvol en hebben veel vertrouwen in het recht. Het zou wel vreemd zijn dat een investeerder ons restaurant overneemt, zonder dat er ook maar iets zeker is dat hier werkelijk gebouwd mag worden. Zeker nu er steeds meer onvrede vanuit de omgeving ontstaat.

Geld is macht maar Boscafe is kracht❤️

5a5e798d-0862-41d3-ac3e-b9e1c5181b8e.jpeg

Deze petitie staat los van Boscafe het Maasdal en is bedoeld om te laten zien dat wij achter hen staan.

Door te ondertekenen, machtig ik Boscafemotblieve om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...