HUIS VOOR SYRISCH GEZIN IN GEVAAR!!!!

Ik zou graag even wat met jullie willen delen.

Er is in acht maanden tijd een Syrisch gezin geterroriseerd door hun mede buren. Dit gezin is niet zomaar een gezin, dit zijn getraumatiseerde oorlogsvluchtelingen uit Syrië. Deze mensen zijn mentaal en fysiek kapot gegaan voordat ze het o zo democratische en veilige Nederland binnen kwamen. Ze dachten mooi opnieuw te kunnen beginnen in Heerlen. Ze dachten eindelijk hoeven we niet meer te vluchten en zijn we veilig. Helaas was dit niet het geval.  Het gezin wat vlak naast hun woonde heeft hun maanden lang geterroriseerd. Hun honden op ze afgestuurd, de hoofddoek van hun dochter van haar hoofd afgetrokken, Minderjarige jongeren ingehuurd om ze te ruïneren en vuurwerkbommen gegooid. Je leest het goed vuurwerkbommen. Deze mensen zullen nooit meer normaal kunnen slapen. Het ergste nog is dat er letterlijk meerdere malen aangifte is gedaan tegen deze terroristen. Stand van zaken bij politie en justitie: er is niks met die aangiftes gedaan.

Vandaag zijn er mensen massaal naar het huis van die buren in Heerlen gegaan. Om een statement te maken. Aangekomen op Locatie was er Politie. Ja niet één auto, niet twee maar zeker een stuk of twintig. Waar waren die auto’s toen het Syrisch gezin werd aangevallen door terroristen? Waarom heeft dit gezin nooit gehoor gekregen van Justitie? Omdat ze de taal niet spreken? Omdat ze uit het midden-oosten komen? Waarom hebben deze buren onderkomen gekregen in Rotterdam terwijl het Syrische gezin onder het mom van de hulp van andere onderdak kon krijgen.

graag willen we met deze petitie het genoeg aantal handtekeningen behalen, zodat de gemeentes iets gaan doen voor dit gezien EVEN ZO EERLIJK hoe dat vóór elk gezin in Nederland wordt gedaan!

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Amal Badid alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden:

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...