Spoed zetten achter maatregelen N210 IJsselstein

De N210 in IJsselstein staat tegenwoordig bekend als een beruchte weg. Er hebben op deze weg herhaaldelijk ongelukken plaatsgevonden, waarvan twee met fatale gevolgen. Op 21 mei 2016 botste een automobilist met een bestelwagen. De automobilist (26) overleefde het ongeluk niet. Op 30 juli 2021 botste een auto frontaal op een taxibusje. De twee inzittenden van de auto, broers van 18 en 16 jaar, overleden ter plekke.

Er komen nog regelmatig ongelukken voor op deze weg. Zelfs na het fatale ongeluk van 30 juli dit jaar, zijn er weer twee nieuwe ongelukken voorgevallen.

Er zijn inmiddels plannen gemaakt om de N210 veiliger te maken. Deze maatregelen worden echter pas in 2023 doorgevoerd. Als er te lang gewacht wordt met het nemen van maatregelen blijft de grote kans op ongelukken aanwezig. Het is daarom van groot belang dat er nu actie ondernomen wordt om andere ongelukken te voorkomen.

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Yassin Harris alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden:

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...