Steun bouw grote moskee Jonkerboschplein Nijmegen


Gast

#51

2015-10-05 14:06

Ik ben voor het bouwen van Moskee, het is een verijking voor gemeente Nijmegen.

Gast

#52

2015-10-05 19:31

ik vind dat in Nederland iedereen moet kunnen geloven wat hij wil en dat hij dit ook moet kunnen uiten. Voor de mensen die zeggen dat we christelijke natie zijn en dus kerken willen heb ik twee dingen te zeggen. ten eerste als U zo graag wil dat die kerken blijven bestaan bezoek ze dan wat regelmatiger nu sluiten er elke week twee kerken in Nederland wegens onderbezetting dus als er meer moskeeën komen is dat alleen omdat er dus blijkbaar genoeg vraag is naar nieuwe moskeeën is dat blijkbaar door meer mensen gewild dan nieuwe kerken. Ten tweede wil ik graag twee citaten uit de bijbel geven: "doe een ander niks aan wat je zelf verafschuwd" Tobit 4:15. kortom als iemand jou in je geloof beperkt en zegt dat je geen kerken mag bouwen of voor atheïsten, mensen die zeggen dat je geen films mag kijken of bepaalde boeken niet mag lezen omdat dat voor hun gevoel fout is, dan is dat toch ook van de gekke?! en toch is dit eigenlijk precies wat er nu als argumenten tegen deze moskee worden aangedragen. Als tweede citaat is er "wie op zijn medemens neerkijkt heeft geen verstand" Spreuken 11:12. ik denk dat deze vrij voor zichzelf spreekt. Dus voordat je andere mensen gaat beoordelen, bekijk eerst eens of je zelf niet verkeerd bezig bent volgens de normen en waarden die je zelf hebt meegekregen en die voor jou belangrijk zijn.

Gast

#53

2015-10-05 20:10

Als er een kerk gebouwd zou worden zou er geen probleem zijn, laat ze toch lekker een moskee bouwen zodat ze in rust en vrede kunnen bidden.

Gast

#54

2015-10-05 22:35

Vrijheid van godsdienst toch?

Gast

#55

2015-10-06 04:02

Oude moskee bestaat al 40 jaar het gaat om een verhuizing.Er komt geen nog een moskee erbij.Mensen hoefen er niet bang voor te zijn.Zeer belangrijk voor de moslim gemeenschap.Deuren zullen altijd wijd open staan voor iedereen.

Gast

#56

2015-10-06 09:41

Goede energitief

Gast

#57

2015-10-06 11:47

Allahuakbar

Gast

#58

2015-10-06 14:57

Omdat het mee valt dat het een mega moskee wordt

Gast

#59

2015-10-06 18:03

Ik teken deze petitie omdat men klaagt over het aantal kerken wat verdwijnt en de moskeëen die er in de plaats voor komen, maar vergeten volgens mij compleet dat het aantal gelovigen buiten de wel bekende bijbel gordel al deccenia afneemt zodat veel kerkgebouwen geen functie meer hadden.


Gast

#60

2015-10-07 12:21

Wij willen ruime gebeds ruimte

Gast

#61

2015-10-07 20:55

Rot op met je moskee. Dit is NEDERLAND. De multiculti is ten einde. Wil je een moskee ? Ga naar Turkije , Marokko of een andere zandbak waar ze in jullie grote tovenaar geloven. Nederland is jullie zat ! Ga weg ! Geen MOSKEE erbij...NOOIT !

Gast

#62

2015-10-07 21:07

Geen stemrecht voor immigranten. Geen bestuurlijke functies voor immigranten. Hoeveel Nederlandse burgemeesters en wethouders zijn er in jullie oorspronkelijke land ? Wees dankbaar en STOP met het eisen van meer meer meer ....Dit is Nederland en Nederland kotst jullie uit !

Gast

#63 Re:

2015-10-07 22:56

#62: -  

Hoeveel Nederlanders wonen er in het buitenland? Is het niet meer dan logisch dat er niet veel Nederlandse burgemeesters en/of wethouders zijn in het buitenland? Waarom geen bestuurlijke functie voor een immigrant? Het bestuur moet een afspiegeling zijn van de samenleving en -helaas voor jou- daar horen immigranten bij. Immigranten hebben een eigen mening en ook nog eens stemrecht! Gek he??


Gast

#64 Re:

2015-10-07 22:57

#61: -  

 Is goed hoor. We luisteren allemaal naar jou. Tot nooit! 


Gast

#65

2015-10-07 23:33

Simpel gezegt voor ieder wat wils en heb er geen problemen mee locatie. . Is wat minder maar misschien valt dat uit eindelijk ook wel mee
David

#66

2015-10-08 00:25

Ik ben niet tegen nog meer moskeeen. Maar dan een paar kleinere, in de wijken waar veel Turken wonen. Ik ben wel tegen een megamoskee op die plaats. Een te prominente plaats die bovendien nu onderdeel is van plannen voor een HI Tech centrum. En in de loop van de NEC supporters. Als je zekerheid wil dat je elke 2 weken de glaszetter moet bellen, moet je deze daar bouwen. Godsdienstvrijheid zeker, maar wees wat meer bescheiden.Bv 3 kleinere moskeeen, een in Oost, een in Oud-West en een in Dukenburg/Lindenholt. Dat zijn ook de plaatsen waar de meeste turken wonen. 


Gast

#67

2015-10-08 05:39

Godsdienstvrijheid voor iedereen en alle mensen.
Jacques

#68 Re:

2015-10-08 06:33

#14: -  

 zijn de vrouwen ook welkom of moeten ze genoegen nemen met een balkonnetje? Er is pas echte integratie als de vrouwen in dezelfde ruimte mogen zijn als de mannen, desnoods gescheiden door een middenpad.

Jacques

#69 Re:

2015-10-08 06:38

#52: -  

 Mooie citaten. In de bijbel is voor elk wat wils.

Hoe tolerant moet je zijn tegen intolerantie?

Waarom zie ik alleen maar mannen in de grote gebedsruimte?


Gast

#70

2015-10-08 07:02

grondwet artikel 1

Gast

#71 Re: Re:

2015-10-08 07:10

#68: Jacques - Re:  

 hoi haatzaaier aka onderbuikspreker

Blijkbaar ben jij ook een telegraaf typetje. Pas op dat je geen karikatuur van jezelf word. Bedoel word het niet tijd om een betaalde baan te gaan zoeken? Fulltime irriteren en zeuren kost de belastingbetaler erg veel geld. Mouwtjes opstropen en niet zoveel janken, zeuren en teren op andermans geld?! Sterkte je zult het nodig hebben in het leven.


Gast

#72 Re: Re: Re:

2015-10-08 07:15

#71: - Re: Re:  

 balkonnetje?  Verkleinwoorden?

Nou nou koorknaapje


Gast

#73 Re:

2015-10-08 07:26

#61: -  

 arme knul, zoek je aandacht of wil je meepraten? De wereld die je deelt is een wereld van verschil hebben papa en mama je dat nooit uitgelegd? Die marokkanen en turken waar je het over hebt die hebben al het vuile werk gedaan wat jou ouders niet wilden doen en zijn dus een verrijking geweest voor Nederland. En wat voeg jij toe aan Nederland?         Ken je de Nederlandse grondwet überhaupt?  Bedoel als een democratie je niet bevalt kun je altijd ergens anders wonen zoals in een hol of onder een steen? Geen dank voor de tips en denk aan je hartslag


Gast

#74 Re: Daarom

2015-10-08 07:57

#1: -  

 


Gast

#75 Re:

2015-10-08 08:14

#53: -  

 Doe dat dan ergens op een weiland en niet naast mij huis.

Danku!