Behoud een zwembad Brandenburg gemeente de Bilt

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Behoud een zwembad Brandenburg gemeente de Bilt.


Gast

#251

2013-08-09 07:58

Een zwembad in de gemeente De Bilt is m.i.onmisbaar.

Gast

#252

2013-08-25 08:55

In de omgeving bestaan er wachtlijsten voor zwemles + actuele berichtgeving dat kinderen steeds minder goed leren zwemmen = vreemd dat het zwembad gesloten wordt vanuit de gemeente

Gast

#253

2013-08-27 21:10

Ik heb ongeveer 20 jr. geleden als volwassene leren zwemmen in Brandenburg; zodoende kon ik gaan zwemmen met mijn (toen nog kleine) kinderen; inmiddels ben ik 60 en ik ben de mensen van Brandenburg nog steeds dankbaar voor al het geduld dat ze met me hebben gehad. Zonder zwembad in de buurt met gemotiveerde medewerkers had ik waarschijnlijk nog niet kunnen zwemmen.

Gast

#254

2013-09-05 09:57

Het is voor iedereen, inclusief de gemeenteraad, de moeite waard om het voorbeeld van het project Krommerijn zwembad in Utrecht-Oost nader te bezien.
Waarom zou de bouw van een duurzaam nieuw zwembad, met een 50 meter bad, een dak en zijpanelen die open kunnen in de zomermaanden, niet voor ons navolgbaar zijn?
Zie: http://www.jeannedekkers.nl/en/projects/zwembad-krommerijn-utrecht/

Gast

#255

2013-09-10 15:04

Een gemeente van maar liefst 42.000 inwoners (lees gemeentebelastingbetalers), die haar inwoners naar het zwembad van de buren stuurt! Maak eens verantwoorde investerings- dan wel bezuinigingskeuzes, beste gemeenteraad.

Gast

#256

2013-09-11 12:33

geen zwembad in gemeente de bilt, dat kan toch niet

Gast

#257 wel discozwemmen party

2014-01-13 17:07


Gast

#258

2015-05-12 09:33

Ben heel blij met de lessen die ik met mijn dochter van 3 hier kan volgen. Vriendelijk en goed getraind personeel. Heel gunstige ligging van het zwembad ook voor mij (noord-oosten Utrecht).
zal het dan ook heel erg vinden dat dit zwembad gesloten zal worden.

Gast

#259

2015-06-12 19:42

De Bilt moet toch een fatsoenlijk zwembad hebben voor alle doelgroepen, zoals peuters, kinderen, ouderen en waterpolo.

Gast

#260

2015-06-12 20:48

Het is te gek voor woorden dat een gemeente van 42.000 inwoners geen eigen zwembad heeft ,en we zijn nog wel sport gemeente van het jaar geworden. Onze dames water polo speelt op hoog niveau dat moet zo blijven.. Pak het zwembad ons niet af.

Gast

#261 Re:

2015-06-14 07:30

#1: -  

 

gast

#262 Re:

2015-06-18 12:35

#1: -  

 Ik heb geen facebook- en twitteraccount. Kan ik nu mijn stem niet laten horen?


Gast

#263

2015-06-18 15:19

Omdat wij in de bilt maar 1 zwembad hebben dus die is belangrijk voor onze kids

Gast

#264

2015-06-18 18:20

Graag wil ik blijven zwemmen in een bad in de gemeente waar ik woon, Bilthoven. Na 28 jaar in de wijk (Bilthoven centrum) gewerkt te hebben in de zorg en daarmee moest stoppen ivm ernstige artrose is bewegen in warm water een vereiste om op de juiste manier te sporten. Ook zwem ik met 2 kleinkinderen 2 x p/w 3 jaar en 6 maanden. Baby zwemmen kan alleen in verwarmd water. Deze kinderen zijn onze toekomst. Laat ook deze kinderen goed gebruik maken van zwembad in hun woonomgeving. Zwemmen leren hoort bij de opvoeding in een land met veel water. Laatste gegevens over verdronken kinderen liegen er niet om. Kom op gem. De Bilt wordt wakker !

Gast

#265

2015-06-18 21:58

Ik heb er leren zwemmen. het moet behouden blijven. klaar.

Gast

#266

2015-06-19 15:19

Zorg dat het zwembad op de toekomst is gericht. Ruim 60 jaar geleden heb ik leren zwemmen in Brandenburg. Willen we terug naar de "maten van toen"? Er was trouwens in die tijd ook De Biltsche Duinen, een natuurbad, waar velen in de zomer verkoeling zochten (en groene haren op de koop toe kregen).

 

Peter

#267 Het was begin zomer midden jaren tachtig ik werd 16 eindelijk mocht ik op een brommertje.

2015-06-20 16:47

Een van de dingen die meteen in me opkwam was dat ik toen zelf naar Driebergen of Maarssen of Nieuwegein kon om naar een fatsoenlijk zwembad te gaan waar je ook plezier kunt hebben als je weer eens de hele zomer wegregent in dit land.

Zwembad Brandenburg werd na jaren eindelijk gerenoveerd ik dacht nou het gaat er toch van komen, het duurde ongeveer een jaar voordat het weer geopend werd.

Nou maar eens kijken wat ze ervan gemaakt hebben, de teleurstelling droop bij iedereen van het gezicht af. 

Als je het doet doe het dan goed of helemaal niet, nog steeds vluchten zomers 10 duizenden Biltenezen naar omringende gemeenten om plezier te hebben in het zwembad.

Het zal me niets verbazen dat dit de reden is dat er geen fatsoenlijk zwembad komt in deze grote gemeente.

Er wordt meer geld verdient aan het feit dat mensen verderweg naar een zwembad of iets anders moeten om zich te vermaken.

Als wij in deze gemeente een fatsoenlijk zwembad krijgen waar je op de fiets naar toe kan en je koopt een abonnement voor de zomer dan heb je veel plezier voor weinig geld.

En dat is nou net niet de bedoeling dus als er een nieuw zwembad komt neem dan maar van mij aan dat het 1 grote teleurstelling wordt zodat iedereen alsnog met de bus, trein, auto, scooter moet om te relaxen in de zomer.


Gast

#268 petitie voor behoud van een bruikbaar zeembad

2015-06-22 06:59

Een zwembad behoort tot een basis van de samenleving, hoe functioneler hoe beter.

Ik ben het met Robert Havelte eens en moet het plan van stichting Water door gaan. 

belastingbetaler

#269

2015-06-22 09:39

sluiten die ouwe zooi. Klantonvriendelijk personeel/ambtenaren. Lekker naar zeist