Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#1751

2014-07-28 13:01

Met het negeren van antisemitisme is de tweede wereldoorlog begonnen en daarmee de vernietiging van 6 miljoen Joden!
Negeren, en zeker van deze hoge ambtenaar, is is mijn ogen dus een misdaad die gevolgen moet hebben!


Gast

#1752

2014-07-28 13:02

Opzouten !!!!!!!!

Gast

#1753

2014-07-28 13:02

eEEN NEDERLANDSE JONGEN UIT ZWOLLE DEED DE HITLER GROET EN MOEST VOORKOMEN.
700 EURO BOETE
EN AL DEZE OPGESCHOTEN MARROKAANSE JEUGD MAG OPENLIJK HAAT EN DOODS LEUSDEN UITKRAMEN EN OP SPANDOEKEN MEEVOEREN.
WAT EEN SLAPJANUS VAN AARTSEN.

Gast

#1754 Re: Re:

2014-07-28 13:02

#1707: een nog echtere Nederlander (slijm) - Re: Wilders heeft gelijk

Nope, dat heeft ie niet.

En dat weet ie, maar dat interesseert hem niet. Zoalng jullie hem iedere vier jaar weer opnieuw zijn pensioentje regelen, zal het hem worst wezen.

En wat heeft hij ook alweer voor jouw pensioentje gedaan? O ja, vijf minuten na het sluiten van de stembussen ermee ingestemd dat de pensioengerechtigde leeftijd omhoog mocht als hij maar mee mocht spelen in de zandbak van Rutte I. Rechte rug, jaja.


Gast

#1755

2014-07-28 13:02

oprotyten met deze vent.

Gast

#1756 Re:

2014-07-28 13:02

#1747: -

ik ben die propaganda van Amerika en Israel zat

Sadlac

#1757

2014-07-28 13:02

Volgens mij is er nog een volkje wat dergelijk taalgebruik tamelijk normaal vind. En dat is geen "moslimtuig" (hoogstaand taalgebruik overigens). Gaat iemand ook een petitie opzetten om dergelijke leuzen van de voetbaltribunes te verbannen? Of valt deze actie onder het kopje 'selectieve verontwaardiging' in te delen?
Rudy

#1758 Re: Re: Re:

2014-07-28 13:02

#1729: - Re: Re:

Heel hard, zo hard dat ik elk jaar een tuinfeest voor mijn duitse buren organiseer, zij mij meehelpen hout te hakken in het bos en ik omgekeerd, we momenteel een buurman helpen die door zijn vrouw in de steek is gelaten. Zo geintegreerd ben ik in Duitsland dat ik vele goede Duitse vrienden heb en geen Nederlanders hier nodig heb, dus blijf maar allemaal in NL heb het Prima naar mijn zin hier en niet tenkoste van Duitsland, betaal bovengemiddeld belasting hier, ben dus geen parasiet..


Gast

#1759

2014-07-28 13:02

adeze demonstratie mag?
40 Familieleden van mijn Vader zijn door de moffen omgebracht.
Dood aan de Joden!!!!!! Is dit niet hetzelfde als 40-45?
Van Aartsen opstappen en wegwezen.
Vrijheids van menigns uiting prima, maar niet mensen beledigen en dood verklaren. Schande,schande,schande.
We beginnen opnieuw, op naar de tweede 40-45.

Gast

#1760

2014-07-28 13:02

blij dat iemand iets doet, ik weet niet hoe ik een petitie op internet moet starten.
Laten ze eens gaan protesteren tegen ISIS of aanverwante groeperingen die om een zgn geloof mensen verminken en afslachten. Dan zie je al die "brave" moslims niet.


Gast

#1761

2014-07-28 13:03

Belachelijk slap optrden - grenzen moeten gesteld en bewaakt worden anders lopen mensen er zo overheen. Regering is bank voor de 3e colonne!
Gast

#1762

2014-07-28 13:03

iemand met een vlag van Papoea Nieuw Guinea wordt hardhandig gearresteerd en een paar uur vastgezet en dit omdat dit de Indonesische Ambassade niet welgevallig is. Een demonstratie met vlaggen van Isis (een terreur organisatie) die door een groot deel van onze Marrokkaanse-Nederlandse jeugd en ook hun ouderen wordt met rust gelaten.In de eerste situatie ging het om 1 persoon en de andere om meerdere personen, dit tekent de onbekwaamheid cq. lafheid van onze politieagenten.

Gast

#1763 Re:

2014-07-28 13:03

#1753: -

NEE DAN MAG HET OOK NIET. DOE AANGIFTE.

Zijn we nu klaar met schreeuwen?


Gast

#1764

2014-07-28 13:03

Burgervaders die zo weinig kennis hebben waar gerichte haat tegen de joodse bevolkingsgroep in kan uitmonden, zijn niet capabel om deze functie te bekleden.
Zeker gezien de lage urgentie die meneer Van Aartsen hieraan geeft, dient deze man tegen zichzelf in bescherming genomen te worden.

Gast

#1765

2014-07-28 13:03

Dit soort regenten moet weg. Ongeacht de politieke kleur. Zij hebben NEDERLAND laten verloederen.

Gast

#1766

2014-07-28 13:03

Een meer als terechte conclusie. Het Nederlandse beleid is te soft wat betreft dit soort provocaties.

Gast

#1767

2014-07-28 13:03

Ik snap niet dat je hier in Nederland mag roepen wat je wil. Wij roepen toch ook niet ¨Weg met de ISLAM¨ want dan krijg je wel politiek Nederland over je heen. Ik noem dit ingevoerde misplaatste mening.

Gast

#1768

2014-07-28 13:03

Het zou gerechtigheid zijn als die mensen die dit scandeerde opgepakt worden. Dat is ook gerechtigheid. Vrijheid van mening uiting is goed zolang er niet tot haat opgeroepen word!!!

Gast

#1769 Re:

2014-07-28 13:04

#24: -

eigenlijk moeten ze net als de joden scheinheiilg met een een bordje PEACE lopen..

hahahahha.. iets wat iederen behalve de joden zelf willen.

ze moesten met een bordje: WIJ WILLEN PALESTINA OVERNEMEN lopen.


Gast

#1770

2014-07-28 13:04

Men Van Aartsen vind alles wel best. Hij is nu al bang , voor een plan van aanpak.Dit moet KEI en KEI hard aangepakt worden. Als wij Nederlanders zoiets doen ,waren wij allang de bak ingedraaid. Ze denken dat ze hier alles mogen,als je alles maar toe laat. Dit is ONTZETTEN GEVAARLIJK. En de overhand  hebben ze zo. DUS!!!!!!!!!!!!AANPAKKEN,en wel zo snel mogelijk. Paspoort afpakken en terug naar het land van herkomst met die gasten. De politie schrikt meteen af, als ze zeggen, blijf van me af, en moet je die gezichten van die gasten erbij zien. Om van te schrikken. Doe er wat aan,GOED HARD AANPAKKEN, voor het te laat is. EN WEG MET AARTSEN,LIEVER VANDAAG NOG DAN MORGEN.


Gast

#1771

2014-07-28 13:04

T,is een schande dat zo iets plaztsvind in mijn land.
Ben van 1933 en heb genoeg meegemaakt.opzouten met die mensen,demonstreren en haatzaaien doen ze maar in hun eigen land.Dit is erger dan minder!!

Gast

#1772

2014-07-28 13:04

schandalig slappe bestuurder

Gast

#1773

2014-07-28 13:04

onbegrijpelijke dat een burgemeester dit kan verklaren

Gast

#1774

2014-07-28 13:04

Het is een grove schandaal dat in ons Nederland straffeloos dergelijke uitingen worden toegestaan. Het demonstreren en jezelf daarbij onherkenbaar maken en dergelijke schandalige uitingen tonen/roepen is m.i. direct ingrijpen vereist.
Slappe politici en politie(angsthazen) laten zich door dat "tuig" intimideren. Tijd voor militaire missies in ons eigen land en niet in het buitenland. In Nederland is veel werk te doen door militairen. Ooit zei een politicus iets over inzetten van militairen. Werd met hoongelach neer gesabeld. Minderheden/medelanders/asielzoekers/gelukzoekers maken in Nederland de dienst uit en niet meer het Nederlandse Volk. In Nederland is geen democratie meer. Politici geven onderling bestuursbaantjes met alle gevolgen van dien. Jammer dat Nederland naar de afgrond gaat. Er is geen houden meer aan. Of toch????
Johan

#1775 waar ligt de grens

2014-07-28 13:04

Het duurt niet lang meer en Nederland is een een islamitische staat.
Middels geweld of gewoon langs natuurlijk verloop.

De politiek is doof en blind, immers als het te heet onder hun voeten wordt smeren ze hem naar het warme zuiden, genietend van een riant vermogen dat ze van de hardwerkende Nederlandse burgers hebben gestolen.

Wij Nederlanders moeten de immigranten tolereren tegen beter weten in. Als de haatbaarden het voor het zeggen krijgen is er geen enkele tolerantie meer voor de autochtone Nederlander, dan kun je kiezen tussen de Islam of onthoofding. Onze Nederlandse vrouwen zullen ze samendrijven in een groot kamp dat ze zullen gebruiken als een openbaar bordeel, het zijn immers hoeren in hun ogen.

Met dank aan de Nederlandse regering die zo mooi elk jaar de bevrijding herdenkt.
De soldaten die voor onze vrijheid hebben gevochten hebben dit voor niets gedaan.
Deze bezetter is vele malen erger dan de duitsers en zal nooit echt nooit meer vertrekken.

Ik schaam me om mezelf Nederlander te noemen in het buitenland.

Johan