Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#1901 Re: Re: Re: Re:

2014-07-28 13:19

#1876: - Re: Re: Re:

Ik heb geen haat tegen de moslims! Als je voor Joden bent, ben je niet automatisch tegen moslims.

gekke henkie

#1902

2014-07-28 13:19

Alle Palestijnen en islamieten zouden verplicht het stuk van Leon de Winter moeten lezen (Telegraaf 27-07-2014). Hierin wordt wetenschappelijk onderbouwd dat Hamas niets met Palestijnen op heeft. Hamas is voor eigen gewin bezig en hoe meer doden hoe fijner het ze vinden.

Gast

#1903

2014-07-28 13:19

Op stappen vam aartsen zonder wacht geld natuurlijk

Gast

#1904 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-28 13:19

#1891: - Re: Re: Re: Re:

Genoeg geplakt, ja! Zes keer dezelfde domme tekst plakken maakt jou EN de tekst niet slimmer.


Gast

#1905 Re:

2014-07-28 13:19

#67: -

gedraag je ff.. .als iets de wereld regeerd zijn het wel de joden.

hamas dit hamas dat .. kom onder die steen vandaan


Gast

#1906

2014-07-28 13:20

Heb de oorlog nog meegemaakt had nooit gedacht dat het nog weer eens zo ver zou komen in nederland, herinner me de optochten van de nsbers nog goed. Schaam me voor dit land, schaam me voor het gedrag van de optochtmensen en schaam me heel erg voor meneer van aartsen.. Ongelooflijk...

Gast

#1907

2014-07-28 13:20

Wij willen dit niet in Nederland!

Gast

#1908 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-28 13:20

#1901: - Re: Re: Re: Re:

Mee eens.  Ik heb niets tegen Moslims wel tegen Jodenhaat.

Goedemorgen

#1909 Re: Re: Re: Re:

2014-07-28 13:20

#1876: - Re: Re: Re:

Onzin. Mensen zijn het gewoon zat om direct de hoek van Wilders of discriminatie in te worden gedrukt, als zij alleen maar aangeven dit barbaarse gedrag niet in hun land willen hebben.


Gast

#1910 Re:

2014-07-28 13:20

#1889: -

als je jezelf al begint te herhalen, dan val je wel erg hard door de mand


Gast

#1911

2014-07-28 13:20

Ik schaam me kapot dat dit in Nederland getolereerd wordt.

Gast

#1912

2014-07-28 13:21

Deze burgemeester heeft al 2 maal niet ingegrepen bij ontoelaatbaar gedrag tijdens betogingen. De eerste maal was het met pro palestina demonstranten die met hakenkruizen rond liepen. En nu dit weer. Beter een daadkrachtige burgemeester voordat er een derde incident toegevoegd word.
Kleinkind van de Geus.

#1913

2014-07-28 13:21

Even ter herinnering,

voor de downplayers, vergoeilijkers, monddood makers(in de media). Helaas voor jullie,ik heb geen druppel joods bloed,ook niet in de familie. Geen enkele relatie met CIDI, andere instituten of joodse mensen.
Dat neemt niet weg, dat ik het kwaad kan herkennen wanneer ik het zie of hoor. Zelfs ons oorlogsmonument is daar gisteren door bezoedeld.
Hoe de jodenhaat ook gebracht wordt, het is steeds een andere variatie op hetzelfde thema.
Mensen laat je geen rad voor de ogendraaien, antisemitisme is en blijft een verdorven gruwel,soms gebracht door wolven in schaapskleding. Dit heeft niets met vrijheid van meningsuiting te maken.


#764
2014-07-27 03:54
Met ingehouden woede, onderteken ik deze petitie.

Mijn opa smokkelde tijdens de oorlog, wapens onder groenten, in Zuid Holland.

Hij gebruikte een oud spreekwoord:"Wie wind zaait, zal storm oogsten". Ik heb hem nooit mogen kennen, hij heeft de oorlog niet overleefd.

Mijn oma was van Duits christelijke afkomst. Zij kwam naar Nederland, ten tijde van de opkomst van de bruinhemden. Ze is nooit meer teruggegaan.
Ze leerde mij alles, over het lelijke gezicht en de uitwassen van totalitaire systemen. Fascisme, Communisme etc.


De les is: "nooit vergeten", er is op deze wereld geen plaats, voor antisemitisme. ( antisemietenvan welke komaf dan ook)
Karma is a Bitch. Wie het zwaard pakt, zal door het zwaard vergaan. Daar geloof ik in.

Gast

#1914 AadRe: Uw gebrek aan empathie, o.a.

2014-07-28 13:21

#1809: Pseudo-Niem - Uw gebrek aan empathie, o.a.

U moet toch ook eens wat verder kijken dan uw neus lang is, moeten we nu ook alle Amerikanen uit Amerika gooien en de Aussies uit Australie en zo weet ik tientallen volken op te noemen die land gestolen hebben, het gaat er om dat er zelfs in het regerings handvest van de Hamas staat dat Israel totaal vernietigt moet worden, ik heb tientalle filmjes gezien dat joden de kop wordt afgehakt, kinderen met bomgordels worden getraind om zelfmoord aanslagen te plegen, noemt u dit niet in uw reactie? of wist u dit niet? dan weet u zeker ook niet dat de meeste Hamas leiders zichzelf het geld dat voor de hongerende Palestijnen was bestemd toe geeigend hebben, ze zijn inmiddels schatrijk en zitten in sterke bunkers. ga u schamen!

 


Gast

#1915

2014-07-28 13:21

Schandalig ,dit gaat mijn verstand te boven ,hoe stom kun je zijn ,
De man is ziende blind en horende doof
Een gevaar voor de mensheid
Basta!

#1916 Re: Re: Re: Re:

2014-07-28 13:21

#1876: - Re: Re: Re:

Ja inderdaad ik heb daar ook last van. En dat zand van Wilders heb ik geen last van, walgelijke kerel maar hij krijgt volgende keer wel mijn stem omdat ik niet MINDER MINDER MINDER maar GEEN moslims meer in mijn land wil hebben. Alleen maar gezeik, flikker lekker op als onze leefwijze je niet bevalt. Door jullie worden wij intolerant!


Gast

#1917

2014-07-28 13:21

Schande dat zo iemand burgemeester van Den Haag, Opstappen!!!!!!

Gast

#1918

2014-07-28 13:21

Het college van B&W is een schande voor de democratie

Gast

#1919 Re:

2014-07-28 13:21

#121: -

klopt in Nederland willen we mensen die het niet erg vinden als mensen worden afgeslacht in Palestina enkel omdat het moslims zijn!

Lies

#1920

2014-07-28 13:21

In plaats van te doen waar hij voor betaald wordt, is hij een gevaar voor onze Nederlandse democratie met daarin een prominente plaats voor onze, van oudsher, Joodse medemensen. Dat er überhaupt ISIS strijders loslopen hier??? Wat doen die hier?? Ik snap het echt helemaal niet...Waar leven die lui van?? Ik neem wel aan dat de heer Van Aartsen afgeserveerd wordt. Lijkt mij voor iedereen, met gezond verstand, meer dan logisch!
Froggy

#1921 Zorgwekkend..

2014-07-28 13:22

Ik vrees het ergste..ik geef het nog ca. 10 jaar en we zitten met een soort Joegoslavie-burgeroorlog 2.0. We worden steeds meer in het nauw gedreven. Mijn buurman vertelde mij dat hij niet meer normaal met zijn vrouw op straat kan lopen, zonder dat zij uitgemaakt wordt voor h**r.. en dit gebeurt regelmatig. Hij staat machteloos tegen een grote groep. Nederlandse kinderen durfen onze straat niet meer uit, omdat ze bedreigd worden door Marokkaanse kinderen. Vaders die er iets van (durfen) zeggen worden verrot gescholden, etc.. en nu dit... Dit zijn geen incidenten meer, dit is stelselmatige intimidatie en racisme. Ik vrees echt dat de vlam in de pan slaat. Ik maak me ernstig zorgen! Ook omdat politici maar aan het wegkijken/ontkennen zijn. (zie Van Aartsen) In WWII keken ook velen de andere kant op!!


Gast

#1922

2014-07-28 13:22

Een prima initiatief . Wij worden veel te laf en wachten af.Daarom steun ik deze petitie . Vrijheid van meningsuiting daar is ooit voor gevochten . Maar dit is misbruik van onze vrijheid en gastvrijheid.En dat het getolereerd wordt is helemaal te gek voor woorden

Gast

#1923

2014-07-28 13:22

Mensen die aanzetten tot haat en moord op een bevolkingsgroep, verspelen elk recht op demonstreren en moet ten alle tijde en met alle middelen bestreden worden. Ook het meedoen van minderjarigen aan dit soort demonstraties, heeft een destructieve uitwerking op de ontplooiing van deze jongeren en uiteindelijk op onze samenleving.

Gast

#1924 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-28 13:22

#1909: Goedemorgen - Re: Re: Re: Re:

Waarom hoor ik dan niets anders dan flarden van Wilders' leuzen? Waarom wordt deze petitie tegen van Aartsen voortdurend omgedraaid naar een petitie tegen de moslims?

If it walks like a duck and quacks like a duck: it's a duck!

Sjem

#1925 Heden ik, morgen gij

2014-07-28 13:22

Nederland is niet anti joods. Het is de import die werkt aan een Nederlands kalifaat.
We hebben het paard van Troje binnengehaald. Nu de joden, straks de christenen en dan de ongelovige honden. En Van Aartsen mag met mij een rondje lopen door de voormalige Joodse buurten in Amsterdam. Dan zal ik hem wat vertellen over Jodenvervolging. Met al te veel "rechtvaardigheid" t.o. de demonstranten geef je een vrijbrief voor een opmaat naar de Sharia.