Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.

Frederik

#2976 Re:

2014-07-28 17:14

#69: -

Helaas! Het is al te laat. Ons land, volk en cultuur is al verraden door de politiek. Het tij is niet meer te keren.


Gast

#2977

2014-07-28 17:14

Jozius staat voor de lafheid van veel te veel politici die ervoor kiezen om ziende blind en horende doof te zijn.

Hier een interessante kijk over de irrelevantie van de gematigde moslim meerderheid (?) :

Why the Peaceful Majority is Irrelevant:  http://www.youtube.com/watch?v=Ry3NzkAOo3s


Gast

#2978 Re: Re:

2014-07-28 17:14

#2969: - Re: En hij wordt ook niet gecorrigeerd door al die slappe politici boven hem he?! Of laat die bolle Willem hier eens z'n mond over open doen, doet ie ook nog eens iets nuttigs!

Willem Rutte? Ken ik die?


Gast

#2979

2014-07-28 17:15

Hoe kan zo iemand burgemeester zijn

Gast

#2980

2014-07-28 17:15

Gewoon schandalig wat dit soort lieden kunnen flikken.
Ook de protesten met afgedekte gezichten moet gewoon aangepakt worden.
Levend in een voor hen land van voorzieningen wordt zwaar misbruikt.
Vooral vastleggen welke mensen dat betreft en gewoon natrekken.
Ons land begint een beetje te veel van dit soort allochtonen te bevatten. Gevaarlijk voor onze toekomst en onze kinderen en kleinkinderen.
De politiek is naïef ziende blind. De mentaliteit van deze mensen past niet in onze samenleving.

Gast

#2981 Re:

2014-07-28 17:16

#2958: astrid -

Ze hebben het 70 jaar na dato nog niet eens ingezien bij de politie, laat staan geleerd van hun fouten! Consequent zo doorgaan, met dit zogenaamde "sociale" links fascistische gedachtegoed! Vast een verplicht aangenomen vrouwelijke korpschef?!


Gast

#2982

2014-07-28 17:16

te ver

Gast

#2983

2014-07-28 17:16

Deze demonstratie had verboden moeten worden.
Als een politicus roept minder marrokkanen.
Staat heel links den haag op hun achterste benen
Waar blijft de linkse elite nu met hun reactie.

Gast

#2984

2014-07-28 17:16

Laat ook maar, je bloed gaat koken bij het zien of horen van zijn naam!

Gast

#2985

2014-07-28 17:16

Ik had niet beter onder woorden kunnen brengen wat de opsteller van deze petitie schrijft. Eén keer in de fout gaan: OK. Fouten maken we allemaal. Maar drie keer is echt teveel. Dhr. van Aartsen is een lafje, die 'moeilijke' confrontaties vermijdt. In dit vind ik niet aanvaardbaar.

Gast

#2986

2014-07-28 17:17

slappe burgemeester graag direct aftreden.

Gast

#2987

2014-07-28 17:17

Prima intitiatief Van Aartsen moet ophoepelen!

Gast

#2988

2014-07-28 17:17

Jozias van Aartsen is wellicht de meest incompetente burgemeester die Den Haag ooit heeft gehad, en dat in een stad die al langere tijd last heeft van een scala aan problemen die een doordachte aanpak en consequent handelen nodig hebben.
Het wegkijken van signalen en ontkennen van de problematiek heeft de afgelopen jaren een dramatisch effect gehad op de leefbaarheid van deze stad.
De bewoners worden stelselmatig genegeerd wat betreft klachten over prostitutie, daklozen, bereikbaarheid, economie of het toenemen/verzwaren van crimineel gedrag van bepaalde groepen in deze stad.
Het ontkennen van de radicalisering van bepaalde groepen en het faciliteren van een platform voor dit gedachtegoed is ronduit crimineel te noemen.

Gast

#2989

2014-07-28 17:18

Naar mijn mening is dit niet de 1e uitglijder van deze man. Als ik mij goed herinner was zijn uitermate lakse optreden tijdens de beruchte Varkenspest van 1997-1998, in zijn hoedanigheid van Minister van Landbouw van dien aard dat Nederland een bijdrage van Brussel hierdoor misliep.Mind you,zo'n 245 miljoen Gulden.
Zou hij het veld moeten ruimen dan is dit in "goed "gezelschap, van, o.a.. Utrecht, Schiedam,etc. Ben benieuwd, m.vr.gr.
W.Prein.(succes met de Petitie)

Gast

#2990

2014-07-28 17:18

Deze petitie tekenen is een van de mogelijkheden om te laten blijken dat je het vreselijke gedrag van extremistisch moslimtuig en hun meelopers én juist ook van degenen die dat laten gebeuren, zoals Jozias van Aartsen, spuugzat bent!

Gast

#2991

2014-07-28 17:18

Angst regeert, maar daar hebben de NL-ers niets aan!

Gast

#2992 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marinus van der Lubbe

2014-07-28 17:19

#2897: - Re: Re: Re: Re: Re: Marinus van der Lubbe

Ik geef het op. Vrouw waarschijnlijk?  De vraag stellen is hem beantwoorden. Ja, de NSB had de meeuw als symbool. Hitler had de Duitse Adelaar. Maar het wordt nog merkwaardiger als we de symbolen van de Islamitische staten bekijken. Dan zien we dat in heel veel landen de adelaar als symbool hebben. Landen als Syrië, Egypte, Jemen, Irak, Zuid-Jemen en de Verenigde Arabische Republiek . Albanïe zelfs de tweekoppige. ook.  Het wordt een heel verhaal, maar een PVV-er  is géén NSB-er. . Wie scandeerden dat de joden dood moesten dit weekend? PVV-ers? Nee: moslimstuig. Goed. Plakwerk:

 

Hoe dan ook, voor met name mensen die in de kustgebieden wonen is de meeuw een vertrouwd beeld. Voor vissers is de meeuw al eeuwenlang een metgezel die doet denken aan hun thuishaven. Vaak is de meeuw het eerste wat ze zien als hun boot met de verse visvangst weer huiswaarts keert.

De vissersvrouwen en de kinderen blijven aan land en ook voor hen heeft de meeuw symbolische waarde. Zeker in tijden van storm, was het maar de vraag of hun dappere vissersmannen weer voet op vaste grond zouden zetten. Bij het zien van meeuwen dachten ze aan hun mannen, die hoogstwaarschijnlijk ook in het gezelschap van meeuwen waren. De meeuw was dus een verbindende factor voor vissersfamilies en zelfs hele vissersdorpen.

Meeuwen hebben ook direct door als de vissersvloot weer in het zicht van de haven is. Met luid gekrijs kondigen zij de thuiskomst van de boten met verse vis aan in de hoop een graantje mee te kunnen pikken. Met tientallen en soms wel honderden tegelijk vliegen ze dan in één rechte lijn naar de haven. Voor het thuisfront zijn de meeuwen dus een natuurlijk alarm. Naast het symbool van vrijheid,( PARTIJ VAN DE VRIJHEID) staat de meeuw daarnaast ook voor hoop en liefde.

(Waarom een bekend Nederlands bouwbedrijf zijn naam en logo aan de meeuw heeft ontleend is mij volstrekt onduidelijk. Op hun website is hier ook niets over te vinden, wat in mijn ogen betekent dat de meeuw willekeurig is gekozen.)

 

Tom Westeng

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Gast

#2993

2014-07-28 17:19

Ik vind het een goed initiatief want ook ik was woest hierover.
Iedereen bedankt!

Gast

#2994

2014-07-28 17:19

pure angst en bang stemmen te verliezen

Gast

#2995

2014-07-28 17:20

Helaas niet de enige burgermeester die buiten de werkelijkheid staat, maar wel prominent.

Gast

#2996

2014-07-28 17:20

Deze man is niet gechikt voor zijn functie, wat een slap figuur.

Ik eis voor het ontslag van dhr j van Aartsen wegens het goedkeuren van volkenmoord.
Sander van Ooijen

#2997 Re: #2859 Onzin-petitie

2014-07-28 17:21

De schrijver van deze kletskoek haalt bewust twee dingen door elkaar: joodse Nederlanders zijn niet verantwoordelijk voor de daden van Israëlische regering. Al of niet terechte kritiek op Israël is dus geen vrijbrief voor het uiten van doodsbedreigingen en antisemitisch geraaskal. Het is niet of het een, of het ander: het ondertekenen van deze petitie sluit eventuele kritiek op Israël niet uit.
Geen weldenkend mens zou zo'n oliedomme reactie moeten schrijven.

Gast

#2998 Re:

2014-07-28 17:21

#2991: -

Niets doen is ook crimineel!!!


Gast

#2999

2014-07-28 17:21

nodig meer dan nodig , alle softe politieke leiders weg ,

Gast

#3000 Re: Re: Re:

2014-07-28 17:21

#2978: - Re: Re:

Zou ze ook niet willen kennen als ik jou was! Houden zo joh!