Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.

Michiel Mans
De auteur van deze petitie

#4001 Re:

2014-07-29 14:43

#3985: - Zeg eens "auteur van deze petitie", ik zie je dat nog al wat berichten hebt verwijderd vanwege "uiting van jodenhaat". ik zie ook dat je geen enkel bericht verwijderd hebt waarin openlijk uiting gegeven wordt van moslimhaat.
Meet jij ook met twee maten?

Re: opmerking "mohammedanen zijn dom en primitief"

2014-07-25 19:15

#13: anti islam - Re: Onderwerp

Onkieze opmerking geschrapt 'Anti Islam'.

Mensen kunnen worden gehersenspoeld met religie, wat 'dom' en 'primitief' kan maken. De hele geloofsgemeenschap zo wegzetten, past niet -laten we zeggen- 'in de geest van de petitie'.


Gast

#4002

2014-07-29 14:44

Deze slappe burgemeester is deze functie absoluut niet waard.
Elvira

#4003 Re: Re:

2014-07-29 14:44


Gast

#4004 Re: Re: Re:

2014-07-29 14:45

#3998: - Re: Re:

Het lukt u niet. U levert geen enkele toegevoegde waarde en dat maakt u zo boos.  :-)


Gast

#4005

2014-07-29 14:45

Prima actie, Van Aartsen MOET aftreden!
Ik waan me met dit soort acties in 1938..

Gast

#4006 Re: Re:

2014-07-29 14:45

Men schreeuwde 'dood van alle Joden' en nog erger. Ook bracht men de hitlergroet. Als dat gebeurt door het woord Joden in Marokkanen te veranderen dan zijn de rapen gaar en zijn alle wegkijkers ineens wakker en staan ze vooraan om te veroordelen. De agenten draaien dan overuren en komen zonodig bij u thuis met een voorgedrukt aangifteformulier.

 

Het is te stuitend voor woorden.

#4001: Michiel Mans - Re:

 


Gast

#4007

2014-07-29 14:46

Het is een schande dat dit allemaal getolereerd word in Nederland en het wordt tijd dat de normen en waarden terug komen in dit land. Een ieder die zich niet comformeerd met de regels kan in een ander land zijn heil vinden. Wij pikken het niet meer al deze agressie!!!!

Gast

#4008

2014-07-29 14:46

Je kunt tegen het beleid van Israel zijn en daartegen demonstreren, maar oproepen tot moord op de joden en alle kwetsende symbolen zoals hakenkruis gebruiken, dat is over de grens van beschaafd gedrag.

Gast

#4009 Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 14:47

#3982: - Re: Re: Re:

Mij steunen? Daar gaat deze petitie niet over hoor mocht je het nog niet begrepen hebben. Ik zie telkens dezelfde demotiverende tekst van jouw voorbij komen. Je probeert nu weer verwarring te veroorzaken. Af en toe kijk ik hier even mee naar de stand, omdat ik het wel super vind hoe mensen zich laten horen!

Je hebt je punt nu wel gemaakt na al die dagen, laat verder de mensen tekenen die geen Jodenhaat en ISIS demonstraties willen. Get a Life!


Gast

#4010 Sta op en laat uw stem horen.

2014-07-29 14:47

Haatzaaiers, fascisten, racisten, nazi' etc. werden/ worden degenen genoemd als ze de moed hadden kritiek te uiten op de Islam, of op het verderfelijke gedrag van Marokkanen.

Zie hier wegkijkers van Nederland de uitkomst van wat u al die jaren zo gekoesterd heeft, u die met uw selectief verontwaardige reacties alles bagatelliseerde, veroordeelde, afdeed als onderbuik gevoelens, of angst voor vreemde luchtjes in het portiek etc. etc.

Zie hier de uitkomst. Joden worden gehaat en belaagd in Nederland en heel veel andere landen en dat is al jaren aan de gang. Stop met wegkijken en sta op!


Gast

#4011

2014-07-29 14:47

Deze ongekozen burgemeester, bilderberger 2005, is verre van een burgervader. Weg met Van Aartsen!


Gast

#4012 Mars door Schilderswijk tegen moslimradicalisme

2014-07-29 14:48

#4009: - Re: Re: Re: Re:

Uit woede over recente uitingen van moslimradicalisme en anti-semitisme in de stad organiseert een groep Hagenaars een protestmars door de Schilderswijk.

 

http://www.ad.nl/ad/nl/1040/Den-Haag/article/detail/3704883/2014/07/29/Mars-door-Schilderwijk-tegen-moslimradicalisme.dhtml


Gast

#4013 Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 14:49

#3984: - Re: Re: Re:

Ja, u heeft gelijk en verder maar geen aandacht meer aan schenken (-:


Gast

#4014 Laffe leugenaar Van Aartsen moet aftreden

2014-07-29 14:51

Een burgemeester die Jodenhaat faciliteert, heeft niets te zoeken in de “internationale stad van vrede en recht”.

'Schamen de vertegenwoordigers van deze drie vertegenwoordigers zich de ballen uit de broek wanneer zij de antisemitische rapper Appa hysterisch horen krijsen dat de Joden wereldwijd de banken en de media in handen hebben? Ach, ik klaag niet – we mogen allang blij zijn dat de demonstraties in Nederland niet uitmonden in rellen die steeds vaker het karakter van pogroms aannemen zoals in Brussel of Parijs.'

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/07/laffe-leugenaar-van-aartsen-moet-aftreden


Gast

#4015

2014-07-29 14:51

Oprotte lafbek

Gast

#4016 Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 14:53

#4004: - Re: Re: Re:

Is allang gelukt.


Gast

#4017 Meten met twee maten Van Aartsen?

2014-07-29 14:53

Men schreeuwde 'dood van alle Joden' en nog erger.

Ook bracht men de hitlergroet. Als dat gebeurt door het woord Joden in Marokkanen te veranderen dan zijn de rapen gaar en zijn alle wegkijkers ineens wakker en staan ze vooraan om te veroordelen.

En selectief verontwaardigde politici dragen een T-shirt 'ik ben een Marokkaan' om steun te betuigen. Nu blijven ze stil de hypocrieten en laten de Joden in de steek!


De agenten draaien dan overuren en komen zonodig bij u thuis met een voorgedrukt aangifteformulier.


Gast

#4018

2014-07-29 14:53

Ontslag hoeft niet van mij, maar een " eens maar nooit weer" signaal is op zijn plaats !

Gast

#4019

2014-07-29 14:54

Kan niet anders dan dat Nederland hier weer faalt als eenheid, dit hoeft niemand te pikken in elke gelijksoortige gebeurtenis , is dit ten alle tijden weer , waar Nederlandse politiek goed in is, je kop in het zand steken, en net doen of er niks aan de hand is.

Gast

#4020

2014-07-29 14:55

oo
oo

#4021 oo

2014-07-29 14:55

oo

Gast

#4022 Dank voor uw steun! Stuur a.u.b. deze petitie door.

2014-07-29 14:56

Het is zeer belangrijk dat we EN MASSE laten horen dat:

  • Alle Joden dood wensen
  • Hakenkruizen tonen
  • ISIS vlaggen tonen
  • Hitlergroeten tonen
  • Ernstige bedreigingen van verslaggevers


Deze haat en agressie willen wij niet!
Deze uitwassen dienen scherp veroordeeld en aangepakt te worden.

Burgemeester Van Aartsen is ernstig in gebreke en meet met twee maten.

Ook de heren en dames politici blijven oorverdovend stil en laten het gewoon gebeuren!

Wat er is gebeurd is ontoelaatbaar.

Laat uw stem horen. Laat horen dat oproepen tot dood van alle Joden, het tonen van hakenkruizen, het brengen van de Hitlergroet, het bedreigen van onze verslaggevers ontoelaatbaar is.


Gast

#4023 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 14:59

#4009: - Re: Re: Re: Re: Je hebt je punt nu wel gemaakt na al die dagen, laat verder de mensen tekenen die geen Jodenhaat en ISIS demonstraties willen. Get a Life!

Al die dagen? Ik ben vanmorgen begonnen. Lees maar na. Of ben je daar ook te moe voor?

Hoe kun je nu iemand tegenspreken als je te moe bent om je te vergewissen van je eigen gelijk?

Dat er anderen meedansen in dit spel, kan ik niets aan doen. Jouw grove taal, daar kun jij wel iets aan doen.


Gast

#4024 The symbol of the murderous Islamic State is waving in The Hague.

2014-07-29 15:00

“Death to the Jews” chanted the crowd waving the black flags of the Islamic State, or ISIS as it used to be known. They were looking for new supporters for their cause, the creation of a worldwide caliphate answering to the man who now calls himself Ibrahim: a zealot too radical even for Al Qaeda who has stormed through Syria and Iraq carrying out mass executions, crucifying rivals, beheading enemies. But these marchers were not in Syria or Iraq; they were in The Hague in The Netherlands. And their message was one tailored to the disaffected young descendants of Muslim immigrants in Europe.

“We are Moroccans,” went out the cry over a portable loudspeaker. "The French killed the Moroccans but they didn’t kill them all; the grandchildren of the few men left protest against the West, America and the Jews.”

Many of the demonstrators covered their faces with Palestinian scarves or balaclavas. “Anyone who doesn’t jump is a Jew,” someone shouted as the whole group started jumping in a scene that might have been ludicrous if it weren’t for the hateful message. “Death to the Jews!” the crowd shouted in Arabic.

http://www.thedailybeast.com/articles/2014/07/27/isis-s-black-flags-are-flying-in-europe.html

En dan zijn er geen grenzen overschreden Burgemeester Van Aartsen?


Gast

#4025 Re: Dank voor uw steun! Stuur a.u.b. deze petitie door.

2014-07-29 15:01

#4022: - Dank voor uw steun! Stuur a.u.b. deze petitie door.

En jij, is jouw punt niet allang gemaakt na al die dagen?