Botte

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Botte.


Gast

#1

2014-10-31 19:23

Ik ben het eens met deze petitie. Het niet eens zijn met een twitteraar mag er nooit toe leiden dat diegene(n) te pas en te onpas de mond wordt gesnoerd. Zoals dat nu met BotteHond (Monterebotte) nu gebeurd op twitter. Ik hoop dat deze petitie ertoe leidt dat diegene die Botte de mond proberen te snoeren worden aangepakt.

Gast

#2

2014-10-31 19:31

Botte is gek, maar natuurlijk moet hij blijven.

Gast

#3 Iedereen

2014-10-31 20:02

Een medium dat @quinsyg en de schoolkrantredacteur een podium geeft, moet botte honden niet muilkorven


Gast

#4

2014-10-31 21:40

Niet mijn mening maar vrijheid van meningsuiting!

Gast

#5

2014-10-31 23:17

Ik snap niet waarom bottehond er iedere keer verwijdert word ,ik twitter hetzelfde als bottehond en word er niet uit gegooid , kunt u een goed argument geven??? Waarom????bedankt

Gast

#6

2014-11-01 03:58

Uitstekend initiatief om via deze petitie te proberen te achterhalen wie verantwoordelijk is voor de bijna100 schorsingen van TWITTER
HOUDT ons op de hoogte als er nieuws is.

Gast

#7

2014-11-01 10:02

Het is toch van de zotte om Botte's twitteraccount steeds maar te schorsen. Botte schrijft helemaal niks verkeerds. Laat em lekker met rust en laat ons botte lekker lezen.

Gast

#8

2014-11-04 11:45

Dagelijks zie ik op Twitter tegels voorbijkomen die ronduit gewelddadig zijn, personen of groepen die dood gewenst worden, of zeer ernstig soms op de persoon af beledigd worden.
Het hebben van een scherpe mening of het nu links of rechts is maakt me eigenlijk niet zoveel uit, ik ben van mening, om een goed beeld te krijgen van een bepaalde maatschappelijke of andere problematiek je je moet kunnen voorzien van informatie verstrekking in de pro's en contra's.
Eenzijdige berichtgeving als in bijvoorbeeld Noord Korea of gecensureerde als in China is een schending in waarheidsvinding van de samenleving, eenzijdige berichtgeving leidt tot een verwrongen en onjuist wereldbeeld, daarom is het van heel groot belang dat de vrijheid van meningsuiting binnen gestelde wettelijke kaders gerespecteerd dient te worden.
Dat moet dus zowel gelden voor de groep die het multiculturalisme omhelzen alswel de groep de daaruit vloeiende maatschappelijke problemen onder de aandacht willen brengen.
Vanuit dit standpunt zonder partij te kiezen is het niet behoorlijk en gerecht, zelfs in strijd met de vrijheid van meningsuiting dat in dit geval Botte te pas en te onpas geschorst wordt.
was getekend WsNL_Henry

Gast

#9

2014-11-04 12:07

Botte mot blieve!!#freedomofspeech
antibotte

#10

2014-11-04 12:34

Kan ik misschien ook dit gebeuren schorsen ;-) wat een flauwekul en dat die eikel word geschorst komt door zijn eigen gekheid 


Gast

#11

2014-11-04 13:52

oh het draait weer om geld

Gast

#12

2014-11-04 14:43

goed initiatief deze petitie,zeker wat betreft Botte.Als iemand zijn fatsoen kan bewaren is hij het wel.Altijd feitelijk en correct,een bron van info voor vele tweeps,inclusief ondergetekende.Dus twitter DOE er wat aan ! gr.Dirk

Gast

#13

2014-11-04 17:17

Ook mij is het een raadsel waarom Botte steeds verwijderd wordt. Hij zegt absoluut geen aanstootgevende dingen of onwaarheden. Twitter moet dit inderdaad uitzoeken en zou mensen niet zomaar mogen blokkeren, al helemaal niet zo bespottelijk vaak. Wij willen openheid!

Gast

#14

2014-11-04 21:17

Deze petitie is het waard en terecht.

Gast

#15

2014-11-05 07:47

"Je kunt het met zijn zorgen eens zijn of niet: "social medium" ©Twitter is er juist voor bedoeld de discussies over vele onderwerpen open te kunnen voeren."

In ten hoogste 140 letters? Bull shit! Twitter is er voor bedoeld om meninkjes de ether in te slingeren zonder deze te hoeven/kunnen funderen. En daarom weet je dus ook verdomd goed waarom de tweets van de botte hond en hij/zij zelf steeds worden verbannen.


Gast

#16 Re:

2014-11-05 12:02

#5: -    ik twitter hetzelfde als bottehond en word er niet uit gegooid

 Dan gaan we daar wat aan doen, zei Geert.

antibotte

#17 antibotte

2014-11-06 07:58

Aan de aantal stemmen te zien is er ook veel animo voor deze petitie ;-) zou Botte aandacht willen en gewoon zichzelf steeds verwijderen. Het dwangmatig aandacht zoeken is een geestelijke afwijking en wellicht is er nog hulp voor te krijgen.

 


Gast

#18

2014-11-06 20:41

Iedereen die twittert doet dat om aandacht te trekken. Waarom zou je anders denken dat ook maar iemand geinteresseerd is in je verbale scheten?


Gast

#19

2014-11-07 07:26

Stop internet pesten
Het spamblock op twitter
Loopt de spuigaten uit

Botte heeft een brede blik
Is wel bespraakt
Is niet bang om een discussie aan te gaan
Om mensen over het leven na te laten denken ipv
alleen aan zich zelf

Niet iedereen kan daar tegen..
Dan moeten ze niet reageren!

Maar stop met hem in
Zijn vrijheid van spreken
te belemmeren

Niemand mag het zwijgen
opgelegd worden!

Gast

#20 Re:

2014-11-07 09:48

#19: -  

 Als hij de verbanningen niet uitlokt, wordt hij ook niet verbannen. Hij legt zich dus zelf het zwijgen op.