Dienstregeling Arriva Oosterhout

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Dienstregeling Arriva Oosterhout.

Gast

#101 Waardeloos

2014-12-16 23:27

Vanmiddag voor het eerst met de 325 naar mijn werk gegaan vanuit Oosterhout 

stond ik vroeger in 10 min in Breda met de 10 nu in 40 minuten.pfffff

heel Oosterhout door dan teteringen nog en dan heel Breda en dan ben ik eindelijk op de bijster in Breda.

nu nog even kijken wat het me gekost heeft dat zal geen €1.30 zijn denk ik.

je stapt in je zit nog niet en de bus rijdt gelijk weg.

wandelwagen kon er niet in gangpaden te smal

stop bellen werkte niet chauffeur reageert er niet eens op.

uitchecken kan alleen bij de ingang van de bus achter werkt het niet ook dat interesseerde de chauffeur niet.

Dan de belletjes daar kan niet iedereen bij.

bus vol rijd hij gewoon door.

leven het openbaar vervoer.

lijn 10 kom aub terug!!!!!


Gast

#102 Re:

2014-12-17 06:37

#40: -  

 Je kunt natuurlijk meeleven met wat je hier leest en tekenen.

we zijn allemaal een half uur langer onderweg als de bus vol zit mis je hem gewoon dus te laat op de plaats van bestemming.

ik zie verder niemand dir. blij is met de veranderingen jij wel ???????

en niet iedereen heeft een auto helaas.


Gast

#103 Re:

2014-12-17 08:28

#2: -  

EEeeeh Rotterdams bedrijf.... Doe uw huiswerk voordat u iets post arriva zit in heereveen en heeft als moederbedrijf DB uit duitsland

Veolia was/is onder de vleugels van een frans moederbedrijf


Gast

#104 Re: Lijn 10

2014-12-17 08:31


Gast

#105 Re: Re:

2014-12-17 08:36

#88: kleintje - Re:  

Zijn toch de zelfde chauffeurs als voorheen alleen nu op een lijn die voor hun vreemd is. Want je geloof toch niet dat arriva iedere morgen hordes chauffeurs uit friesland laat komen.


Gast

#106 Re: Re:

2014-12-17 08:39

#102: - Re:  

 Sta je gewoon een halfuur eerder op...! Resultaat kun je ook een halfuur eerder weg.

regelmatige reiziger

#107 Lijn 10 moet oorspronkelijk route gaan rijden

2014-12-17 08:50

Vanuit Oosterhout Noord is dit de enige busverbinding naar Breda. Nu deze onlogische route is gekozen ben ik veel meer reistijd kwijt om op tijd ergens te komen. Hierdoor zal Arriva de nodige klanten gaan verliezen. Zo snel mogelijk de oude dienstregeling en route gaan rijden. klant is koning zegt men altijd, dus laat dit ook bij Arriva goed doordringen !!


Gast

#108

2014-12-17 09:24

Lijn 10 is weg, alle bussen zitten te vol en ik heb nog geen bus gezien die op tijd was.
Die lange bussen moeten gewoon terug komen, ze roepen wel dat ze met twee bussen achter elkaar rijden maar dat heb ik nog nergens gezien.

Gast

#109

2014-12-17 09:34

nu moet ik wel met eigen auto naar het ziekenhuis, Arriva bevorderd het gerbuik van eigen vervoer, leuker kunnen ze het niet maken


Gast

#110

2014-12-17 09:50

Zeer terechte petitie. Sinds Arriva dienst doet zijn er alleen maar klachten over vertragingen. De bussen moeten soms haltes overslaan door het tekort aan plaatsen in de bus.
Ervaren busreiziger

#111 Re: Re: Re:

2014-12-17 09:52

#106: - Re: Re:  

 Oke stel:

Ik moet om 9 uur op school zijn. Dan zou ik normaal om 8 uur de bus moeten pakken, maar nu moet ik om half 8 de bus pakken. Ben ik anderhalf uur onderweg, maar moet ik nog steeds net zo lang naar school als ik eerst moest. Ik ben nu dus een half uur eerder weg, en een half uur later thuis. Weer een uur van mijn leven verspild!

 

Aan het bericht gezien heeft u waarschijnlijk geen ervaringen met deze buslijn.


Gast

#112

2014-12-17 09:56

ik vind het erg slecht van arriva dat ee totaaal geen rekening is gehouden met studenten. voornamelijk studenten die met lijn 10 reisde moeten nu veeel langer reizen. voorheen stopte lijn 10 bij Breda Bijster en Avans Hoge school.

Gast

#113

2014-12-17 09:57

Blij dat deze petitie er is! ik kan me nog goed herinneren dat ik zes jaar geleden de buslijn 128 naar tilburg pakte! Heerlijk zo'n sneldienst! Hoef ik om op school te komen niet helemaal door dongen te reizen. tot een week geleden pakte ik jaar in jaar uit iedere dag deze 128. Heb intussen me opleiding behaald en ben een volgende opleiding gaan volgen wederom in tilburg. Het doet mij dan ook veel verdriet om deze bus te zien verdwijnen, nu moet ik in een veel te kleine bus een veel te lange reis maken om op mijn bestemming te komen!

Groeten een verdrietige ervaren busreiziger!
medebusgenoot

#114 Re: Re: Re: Re:

2014-12-17 09:59


Gast

#115

2014-12-17 10:01

 Ook heel jammer dat de bus niet maar naar de NHTV komt, wat is nou het nu van een route die 5 minuten korter is. Als jullie een beetje research hadden gedaan en had de gekeken jaar hoeveel mensen er dagelijks in en uitstapte bij deze halte hadden jullie deze beslissing nooit genomen!


Gast

#116 Re:

2014-12-17 10:03

#40: -  

 Sommige mensen klagen om gewoon iets te klagen te hebben, en hoe zit dat met u? U post gewoon om een post te maken? Uw post is totaal niet relevant met de petitie. Aan uw post gezien bent u waarschijnlijk ook geen gebruiker van de bus in deze streken. 

 


Gast

#117 Re:

2014-12-17 10:32

#112: -  

 Hij stopt nog steeds bij de bijster alleen doe je er heeeelll lang over.

mee eens bus 10 moet terug


Gast

#118 Re: Re: Drama

2014-12-17 10:56

#91: - Re: Drama 

 Zelf om 10 uur 's ochtends zit hij al vol bij de kreeksluisweg, 1e halte in Oosterhout. Hoe moet dat om 08:00? 


Gast

#119

2014-12-17 11:42

Om naar naar het Amphia Molengracht te reizen duurt nu te lang.
Lijn10komterug
Gast

#120

2014-12-17 12:43

Via Twitter heb ik @Arriva_NL benaderd die ook over deze soorten kwesties gaan. Hieronder zal ik citeren wat Arriva heeft gezegd.

IK: "gaan jullie de dienstregeling nog aanpassen @Arriva_NL ? Zie link" (link: verwijzing naar deze petitie)

Arriva_NL: "We gaan dit over een langere periode bekijken. Mocht de vraag structureel hoger zijn, dan gaan we in overleg met @Brabant om te kijken waar aanpassingen nodig zijn"

Conclusie:
BLIJF ZEIKEN TOTDAT ZE EEN DERGELIJKE LIJN 10 TERUG BRENGEN.

~ SHARE THE INFORMATION

Jullie oude buschauffeur

#121

2014-12-17 12:45

Ik mis bus 10 heel erg, ik moest bijna huilen toen ik hoorde dat hij ons zou verlaten. Al die mooie reizen, avonturen en meisjes, nu is dat allebei voorbij. Kom a.u.b. snel terug!!!


Gast

#122

2014-12-17 13:55

Voor dezelfde afstand met lijn 10 30 minuten langer reizen dan voorheen. Dat kan echt niet! Dan pak ik maar weer de auto. Maar dat was toch zo slecht voor het milieu al die auto's op de weg ?
Snel weg...

#123

2014-12-17 14:01

Voor dezelfde afstand  met lijn 10, 30 minuten langer reizen dan voorheen. Dat kan echt niet ! Dus pak ik maar weer de auto. Dat was tocht zo slecht voor het milieu al die auto's op de weg ?


Gast

#124

2014-12-17 15:50

kost veel tijd nu

Gast

#125

2014-12-17 16:35

Gisteren mijn 1e ervaring met de nieuwe bussen + dienstregeling gehad en hierbij mijn bevindingen: - Waarom 3 lijnen die exact dezelfde route afleggen?!
- Nieuwe, maar kleinere bussen, daardoor hing ik bij de Vlaszak om 15.00 uur al bijna buiten!!!
- Ignatiusstraat, Sophiastraat zomaar vervallen...
- Zitten daar trouwens geen scholen???
Wat een drama, daar moet je voor gestudeerd hebben zeker. En wat een verspilling van geld; fijn dat in de bus alvast aangegeven staat, dat de prijzen volgend jaar omhoog gaan. Weten we tenminste waar dat mede door komt.