Verbod op de Islam in Nederland

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Verbod op de Islam in Nederland.

anonymous is shit

#52 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-01-29 04:56

#13: - Re: Re: Re: Re: Re:  

 Bij ons in Vlaanderen neomen we jullie linkse collaborateurs en die worden bij een burgeroorlog eerst opgeknoopt !! Imbeciel !


Anonymous

#53 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-01-29 20:26

#52: anonymous is shit - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Ha! Daarom zijn we ook blij van België af te zijn.


Gast

#54 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-01-30 13:51

#52: anonymous is shit - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Nou, dan veel plezier met jullie burgeroorlog in België!


Gast

#55 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-02-03 17:44

#52: anonymous is shit - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Als hier één een imbeciel is, dan ben jij het toch wel. Blind en doof zijn is erg genoeg, maar moedwillig blind en doof zijn is te achterlijk voor woorden.


Gast

#56 Re: Re:

2015-02-07 15:22

#14: korankenner - Re:  

 Leuk gegoogeled, maar vervolgens weer de verkeerde conclusie getrokken. O ja? Is de dood het ideaal voor de islam? Dat is jouw achterlijke interpretatie en waarschijnlijk ook wel die van de Blonde Pruik, maar is daarmee nog lang niet de juiste. Stelletje papegaaien! Voor jezelf een gedachte vormen lukt voor geen meter, dus blaat je maar na wat de Grote Leider je voorblaat. We horen de laarzen alweer marcheren door de straten. Nog niet moe in de uitgestoken arm?


Gast

#57

2015-02-21 20:16

Uitstekend initiatief.
Hoe eerder de politiek-religieus-fascistische onderdrukkingsideologie die islam wordt genoemd in NL wordt verboden hoe beter.
De nazi Hitler ideologie, die zeker niet erger is dan islam, is tenslotte ook een halt toegeroepen.
Het is mij al tijdenlang een raadsel waarom in NL Mein Kampf (overigens volledig terecht) verboden is en haat, pijn, straf, onderdrukking en wraakboek koran niet.

Gast

#58 Re:

2015-02-21 21:25

#57: -    Het is mij al tijdenlang een raadsel waarom in NL Mein Kampf (overigens volledig terecht) verboden is en haat, pijn, straf, onderdrukking en wraakboek koran niet.

 Omdat je uit je nek lult. Daarom. De koran, net als de bijbel, kan op vele manieren worden uitgelegd. Één ervan is de bloedige, haatdragende versie die jij zo graag op de voorgrond stelt. Maar de meeste versies van uitleg zijn heel anders. [Passen niet in jouw lulverhaaltje, dus laat je ze maar weg, snap ik]

"Mein Kampf" is maar voor één uitleg vatbaar en die is puur megalomaan, racistisch, haatdragend en oorlogszuchtig.

Overigens, door een godsdienst een ideologie te noemen verander je het beestje niet. Een godsdienst verbieden is, Goddank, nog steeds bij grondwet verboden in Nederland en België en we hebben geen plannen om jullie, rechtsradicale idioten, de grondwet te laten veranderen.

Raadsel opgelost?


Gast

#59 Re:

2015-02-23 20:27

#57: -  De nazi Hitler ideologie, die zeker niet erger is dan islam

 "De nazi Hitler ideologie, die zeker niet erger is dan islam"?

"DE NAZI HITLER IDEOLOGIE DIE ZEKER NIET ERGER IS DAN ISLAM"?  

"DE NAZI HITLER IDEOLOGIE, DIE ZEKER NIET ERGER IS DAN ISLAM"?

 

 


Gast

#60 Re: Re:

2015-02-24 15:09

#59: - Re:  

 Ongelooflijk ja, dat iemand zoiets durft te schrijven of zelfs maar te denken. 72 miljoen doden zijn volkomen voor niets geweest? IS zal flink de handen uit de mouwen moeten steken willen ze dat getal evenaren.

Die vervloekte rechtsradicalen zijn alles alweer vergeten. Je hoort letterlijk alweer de laarzen marcheren door de straten (Pegida en dergelijken). Gadverdamme!!! Weer geen flikker geleerd van de geschiedenis!


Gast

#61

2015-04-26 11:59

En? Is het al verboden?


Gast

#62

2015-06-22 13:16

ook in Beldie isdit zo

Gast

#63

2016-03-23 12:30

Links en islam hangen beide fascisme aan in hun intolerantie jegens andersdenkenden. Zouden daarom allebei verboden moeten worden.


Gast

#64

2016-05-19 23:13

Christenen worden door islam gediscrimineerd gemarteld onderdrukt en vermoord in meer dan 40 islamitische landen. In diverse islamitische landen wordt genocide gepleegd op o.a. Christenen. Marco Bartels

Gast

#65

2016-06-16 21:57

Omdat de islam inmiddels wel voldoende heeft bewezen een bedreiging te zijn voor alles wat we hier met zijn allen hebben opgebouwd.

Gast

#66

2016-07-31 18:13

In
Satan's
Land
All
Moarn

Het wordt tijd dat de Islam verleden tijd wordt.
Overal, waar deze ideologie de overhand heeft gekregen, zijn de mensen teruggeworpen naar de 7e eeuw. Alles wat voorspoed en vreugde bracht is er verdwenen.
Dit moet een halt worden toegeroepen.
Maak van de Islam Waslam.
Goede actie dit
Feniks

#67 Re:

2016-08-02 12:27

#1: -  

 Islam is geen geloof maar een haatzaaiende gewelddadige discriminerende ideologie die tegen de grondwet indruist.

als de bevolking gezamelijk een goede advocaat inhuurt die dit aantoont dan zal een verbod op islam m.i. mogelijk zijn. 

Feniks

#68 Re: Re:

2016-08-02 12:28

#28: - Re:  

 Ga het vak geschiedenis nog eens doen


Gast

#69

2016-08-11 13:58

De islamisering moet gestopt en terug gedrongen worden.
De Domste

#70

2016-09-17 23:35

 Vrijheid eindigt waar de mens geboren wordt.. geef gewoon toe dat we allemaal stiekem misantropen zijn en verbied het baren van kinderen. M.i. zijn we allemaal kanker des aardes. Alle kerken, moskeeën, synagoges etc. in de fik tijdens de dienst dan zijn we in ieder geval van de domsten af. Behalve mij dan want ik geloof niet eens in een realiteit..

De Tuinfluiter

#71 Islam

2017-05-20 20:57

Ik ben het er honderd procent mee eens dat de islam in NL verboden moet worden. Ik ga zelfs nog verder. Ik vind dat de vrije wereld aktie moet gaan nemen om de hele wereld te bevrijden van deze haatcult. De islam knuffelaars die vinden dat iedereen die anti islam is een randdebiel is, kan ik met veel genoegen mededelen dat schrijver deze Cum-laude een universitaire studie heeft afgerond.

De Tuinfluiter

#72 Re:

2017-05-20 20:59

#66: -  

 Ik ben fel anti islam. Ik kan mijzelf dan ook volledig vinden in Uw bericht.

Bjorn

#73 Re:

2019-11-06 17:52

Dit heeft niks met rechts of links nog PVV te maken. Soera 32:1 en 70:22 waar profeet Mohamed zegt dat het ok is slavenmeisjes te gebruiken voor sex (verkrachten) en die vind dat ongelovigen moeten sterven... Mensen die Mohamed volgen en die dit weten branden in de hel. Hieronder een paar teksten hier heb ik er honderden van. Naïeve mensen willen geloven dat dit een religie van vrede is. 

Soera 2

■ Ongelovigen niet waarschuwen, Allah heeft hen verblind. Hen wacht de hel. 6-7
■ Ongelovigen hebben een ziekte, Allah heeft dat verergert. De hel zal hen treffen. 10
■ Ongelovigen zaaien verderf op aarde, dus wees waakzaam.12
■ Ongelovigen willen geen leiding van Allah, zij willen dwalen. 16
■ Ongelovigen moeten op de brandstapel, met mensen en stenen als brandstof. 24
■ Ongelovigen zullen worden verbrand. 39
■ Ongelovigen [joden] zijn verachte apen. 65
■ Ongelovigen moeten verslagen worden, op hen rust de vloek van Allah. 89
■ Ongelovigen wensen de hemel niet, dus het zijn onrechtplegers. 95
■ Ongelovigen begeren het leven dus hun straf zal niet verwijdert worden. 96
■ Ongelovigen volgen de weg van de duivel. 102
■ Ongelovigen krijgen een pijnlijke straf. 104
■ Ongelovigen zijn een schande in deze wereld en gaan naar een helse hel. 114
■ Ongelovigen worden een tijdje met rust laten maar later gedwongen naar de hel. 126
■ Ongelovigen zijn veroordeeld tot de ondergang, zonder strafverlichting. 162
■ Ongelovigen zullen niet ontkomen aan het vuur van de hel. 167
■ Ongelovigen zijn doof, stom en blind, zij begrijpen dus niet. 271
■ Ongelovigen die de geschriften van Allah verbergen gaan naar de hel. 174
■ Ongelovigen hebben een ziekte in hun hart. 210
■ Ongelovigen zijn veroordeelt tot oorlog, zoals door Allah bevolen. 216
■ Ongelovigen die sterven zullen voor eeuwig in het vuur branden. 217
■ Ongelovigen prijzen valse goden. Zij zullen voor eeuwig branden in het vuur. 257
■ Ongelovigen leven zonder bescherming van Allah. 264
■ Ongelovigen zijn doof, stom en blind. Zij begrijpen het dus niet. 171
■ Ongelovigen zijn een volk dat verslagen moet worden. 286

Soera 3

■ Ongelovigen geloven niet in de openbaringen van Allah, hen wacht een zwaar lot. 4
■ Ongelovigen zijn brandhout voor het hel. 10
■ Ongelovigen worden overwonnen en verzameld in de hel. 12
■ Ongelovigen die Allah ontkennen, daar wordt mee afgerekend 19
■ Ongelovigen beloven we een pijnlijk noodlot. 21
■ Ongelovigen leiden een leven waar je in het hiernamaals niets aan hebt. 22
■ Ongelovigen mogen geen vrienden zijn van gelovigen. 28
■ Ongelovigen zijn vies. 38
■ Ongelovigen zullen worden gestraft, en zullen geen hulp hebben. 56
■ Ongelovigen zijn onheil stichters. 63
■ Ongelovigen! Gebuikt je verstand en redetwist niet [over de islam]. 65
■ Ongelovigen! Redetwist niet over zaken waar jullie geen kennis van hebben. 66
■ Ongelovigen dwalen, zonder het te merken. 69
■ Ongelovigen mengen waarheid met valsheid. 71
■ Ongelovigen zijn niet allemaal onbetrouwbaar. 75