Wij zijn Feyenoord!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Wij zijn Feyenoord!.


Gast

#26

2015-02-16 13:12

Ik steun via deze weg het legioen

Gast

#27

2015-02-16 18:13

Dus, jullie willen wel de naam Feyenoord gebruiken waar, wanneer en zoals het jullie belieft, maar daarvoor verantwoording afleggen willen jullei niet?

Vreemd.

Hoe zouden jullie het vinden als ik van alles onder jullie naam ga schrijven, maar jullie daar geen enkele zeggenschap over hebben?


Gast

#28 Re:

2015-02-16 21:17

#27: -  

 Ben jij Feyenoord? Leg eens uit wat je precies bedoelt met van alles?

Fri

#29 Re:

2015-02-17 08:24

#27: -  

 Beste kameraad,

Mooie reactie. En dat bedoelen nu ze met de vrijheid van meningsuiting. 

Iedereen mag zijn of haar mening geven. Vooraf heb je geen toestemming nodig van anderen, dus ook niet van Feyenoord. Het geven van je mening is vrij, dat geldt dus ook voor jou. Die vrijheid heeft ook een grens, nml je mag anderen niet kwetsen of schade toebrengen (zie de Grondwet).

In onze beleving wordt niemand gekwest (ook Feyenoord) niet als ik zeg: we worden weer geen kampioen! Of dat Heerenveen betere scouts heeft. Zijn gewoon feiten.

Groeten, 

Fri

 

 

 


Gast

#30 Re: Re:

2015-02-17 13:25

#29: Fri - Re:   Iedereen mag zijn of haar mening geven. Vooraf heb je geen toestemming nodig van anderen, dus ook niet van Feyenoord. 

 Wel als je je mening geeft onder de vlag van Feyenoord …

Je hebt het recht om JOUW mening te geven en dat dien je dus te doen onder JOUW naam. Zodra je de naam van een ander erbij haalt ("wij zijn Feyenoord") dan ga je de mist in.


Gast

#31

2015-02-20 22:46

Vrije meningsuiting? Ammehoela! Als je hier iets schrijft over de achterlijke toestanden die "Het Legioen" heeft aangericht in Rome, wordt het verwijderd. Hoe hypocriet kun je zijn?!?


Gast

#32 Re:

2015-02-23 13:11

#31: -  

 Goedemiddag,

Je mag alles schrijven, hoor.

Wij halen geen reacties weg.

 

Groet