Nee tegen het verdwijnen van France 2 bij Ziggo


Gast

#51

2015-04-16 08:35


Omdat dit een buitengewoon goede zener is in een prachtige taal die ook nog eens ondertiteled is. (meestal)
Alex

#52 Re:

2015-04-16 15:00

#50: -  

Het is triest dat de politiek praat over les geven in vreemde talen op de lagere school, waarbij Frans duidelijk als 1 van d etalen wordt genoemd, maar geen politicus zich publiekelijk wenst uit te spreken over het verdwijnen van de enige Franse zender. Toch komen er steeds meer buitenlandse programma's op digitale kanalen, met name voor jongeren, die worden gesynchroniseerd in in het Nederlands. Buitenlandse zenders zijn straks de enige waarborging voor vreemde talen kennis en als het Ziggo ligt zitten wij straks alleen met seksbeluste jongeren.     

Ik wij genieten van de leuke programma's en het nieuws wat op een veel hoger niveau staat dan in Nederland. 

Dat een politieke partij als D66 die onderwijs zegt belangrijk te vinden, doet helemaal niets.  

De verloedering is er en wordt toegestaan.  

Waar gaat dit land naar toe? 


Gast

#53

2015-04-20 13:48

France 2 is de enige authentiek franse tv zender op de Ziggo kabel en is onmisbaar voor de bekendheid van Frankrijk als politiek- en handelspartner in Nederland. Een rel tussen de Nederlandse en Franse ministeries van Buitenl. en Econ. zaken is onvermijdelijk zodra het voornemen van Ziggo bij het Franse ministerie bekend wordt.
Alex

#54 Re:

2015-04-21 15:00

#53: -  

 De zender is al niet meer te zien, dus ik hoop dat er vanuit Frankrijk ook druk kan worden uit geoefend. Ik heb zelf contact met Arie Landsmeer Director Regulatory & Public Affairs van Ziggo, die beweert ermee bezig te zijn. Het zou mij vernazen, maar toch. 


Gast

#55

2015-07-13 14:08

Parce que les émissions de France 2 ont une haute qualité.

Gast

#56

2015-07-28 19:57

Omdat ik het zoals velen belachelijk vind dat Ziggo zomaar besluit te stoppen met een zender alsFrance2.

Gast

#57

2015-08-27 06:39

France-2 is een fantastisch Frans televisie kanaal en broodnodig voor de kennis van de Franse taal en cultuur. Er zijn al veel te veel belachelijke onzin-, en niet-serieuze tv zenders.
alex

#58

2016-07-23 11:45

Ik zou zelfs willen pleiten voor meer engelse, franse en duitse zenders