Aanklacht tegen Abou Jahjah en Movement X

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Aanklacht tegen Abou Jahjah en Movement X.


Gast

#251

2015-04-04 12:30

Omdat ik zelf een misbruikt kind ben geweest en de 5 zintuigen zijn ook "verkracht en mishandeld"!!! Ook heb ik enorm geleden, en niet alleen thuis, maar ook op straat en vooral (allez vooral??? ALTIJD!!!) door noord-afrikanen en het Europese Turkije omdat ik een strontzus heb die haar bezig hield met die beschamende mensen!!! Ook ben ik van mening dat moslims mensen zijn met 2 gezichten en ook wij westerse mensen gaven die moslims kansen terwijl wij belgen steeds meer in armoede verzeilen en die arme mensen krijgen niet de kansen dat die gemeenschap krijgt! Den belgische politiek is dus eigenlijk rascist tegen hun eigen volk. Ik hoop dat meneer De Wever deze politiek kan doorbreken en als nog het recht geeft op vrije meningsuiting op "diplomatisch" manier!!! Zo straf waren zijn uitspraken niet!!! Wat wel een zeer zware uitspraak was, was die van SP.A die beweerde dat den aanhang van vlaams belang verkast is naar de NV-A wat zeker niet waar is. Al hetgeen wat rood is zijn zelf rascist. Ze solliciteren voor jobs en staan ingeschreven vooral bij abvv, maar zijn wel de grootste rascisten op de werkvloer!!! Ook de machtige politiek woont niet in buurten waar veel allochtonen wonen, maar in chique buurten met zeer dure huizen omdat ze weten dat die moslims niet de financien hebben om daar te kunnen kopen! Wie is er dan de rascist??? Ook heb ik een dochter met een belgische vrouw die mij heeft verlaten om ne werkloze moslim die gokverslaafd is en aan de drank zit!!! Die moslim heeft blijkbaar meer te zeggen aan mijn dochter dan ik, de biologische en erkende papa. Al een geluk dat mijn kind bij mijn eigen moeder woont, maar heb steeds het gevoel dat mijn dochter nu zelf moslim ga worden!!! Die vrouwen hebben niets te zeggen en toch flikt mijn ex zoiets. En niet alleen mijn ex is zo! Als ik in hartje Antwerpen rondloop, dan zie ik veel, zeer heel veel belgische vrouwen met moslim mannen rondlopen die dan nog is beweren dat die moslims beter zijn dan wij belgische mannen!!! LANDVERRADERS NOEM IK DIE BELGISCHE VROUWEN!!! Als ik morgen de moslim vrouw ook mag bekoren zoals moslim mannen de belgische vrouw mag bekoren, dan zullen velen van ons belgen toleranter zijn tegen de moslim wereld. Maar dat is zeker niet het geval en komen ook af met ineens 20 broers en ne resem familieleden om is ne belg een goe pak slaag te verkopen en een eremoord op hun dochter!!! Awel ik zeg iedereen dit: 'Als mijn dochter ooit naar huis komt met een moslim man, dan geld dezelfde wet van de moslimwereld tegenover mijn dochter en zal dat ook een eremoord zijn!!! Ook wij belgen hebben een EER!!! Maar het minsten dat wij zeggen, dan komt er direkt 'EEY JULLIE ZIJN RASCIST' en wordt je nog is in elkaar geslagen ook! En wat dan nog het ergste is dat die moslims steun krijgen van al de politieke partijen (vooral den SP.A en al de rest dat links is) van belgie! Buiten het vlaams belang. We zien nu allemaal wat den SP.A de voorbije 70 jaar heeft uitgewerkt: heel veel vreemdelingen toegelaten, veel corruptie en de VISA affaires. Het wordt tijd dat belgie zijn houding en structuren verandert!!! En niet alleen voor de rijken, MAAR VOOR IEDEREEN. Ook stempelgeld en OCMW afschaffen!!! WANT IK BLIJF NIET BETALEN VOOR KLOOTZAKKEN (ook voor de belgen) DIE NIETS VOOR MIJ DOEN!!! VOOR IETS, HOORT IETS. Ik kom zelf uit een kans arm gezin en heb geen enkele hulp of rechten gekregen zoals de rijken hier in dit kutland!!! De discriminatie onder de belgen is vele groter dan de discriminatie naar de allochtoon toe. Wij moeten geen buitenlanders helpen, VOORAL ONZE EIGEN LANDGENOTEN en dan VOORAL NAAR DE KINDEREN TOE!!! DIE HUN OUDERS HEBBEN HUN EIGEN GRAF GEGRAVEN!!! MAAR DAAR KAN HET KIND NIETS AANDOEN!!! Het is zoals heel belgie het zegt; als je geld hebt kan je alles bereiken hier in belgie wat vooral ten koste ga voor de gelijke rechten

Gast

#252

2015-04-04 12:36

Als we over racisme spreken dan hij er zeker eene

Gast

#253

2015-04-04 12:41

hij vergeet vanwaar hij komt en als het hier niet goed leven is, awel dan kom ik met plezier hem uitwuiven als hij vertrekt

Gast

#254

2015-04-04 13:17

Er moet duidelijk gemaakt worden dat racisme niet in 1 richting bestaat.

Gast

#255

2015-04-04 13:39

omdat de vlaming ook mag zeggen wat de waarheid is politieker of niet.

Gast

#256

2015-04-04 15:10

Omdat de islam moet gestopt worden . Ze is een haatdragende organisatie tegen andersdenkenden !

Gast

#257

2015-04-04 15:38

Mr. Abou Jahjah, is destijds vertrokken uit België , is hij enkel teruggekomen om meer oproer te kraaien. Media stop met hem in de bloemetjes te zetten, zwijg hem dood....

Gast

#258

2015-04-04 15:41

Abou Jahjah is een onruststoker. Dat heeft hij in het verleden al meermaalsbewezen en in het heden maakt hij het nog erger. Volgens deze mijnheer zouden belgen die niet kunnen leven in een multiculturele samenleving er beter aan doen om dit land (hun eigen land!!!) maar te velaten. Wat een arrogant menneke!!!

Gast

#259

2015-04-04 16:23

In een democratie mag men zijn mening zeggen. Zelf al schaadt het bepaalde bevolkingsgroepen, indien de waarheid is gefundeerd.

Gast

#260

2015-04-04 17:45

belgie aan de belgen , de rest aanpassen , anders vertrekken

Gast

#261

2015-04-04 18:49

Gelieve de rotte appels zoals Abou Jahjah terug te sturen richting land herkomst

Gast

#262

2015-04-04 18:57

Het recht van u mening te uiten bestaat nu eenmaal in België, als die mensen daar zoveel problemen mee hebben, met name onze manier van leven, wat houd hun dan hier? Of is de regering alleen goed voor te geven? ( wij Belgen dus) ..

Gast

#263

2015-04-04 18:59

oke getekend

Gast

#264

2015-04-04 21:00

omdat k een ras echte vlaming ben ! eigen volk eerst!!!!
voor rechten naar anderen toe te kennen!

Gast

#265

2015-04-05 01:04

Ik ben falicant tegen vreemdelingen die in ons kleine land willen discrimineren tegen Vlamingen in het bijzonder en ook Belgen in het algemeen. Het is al erg genoeg zonder die net niet terroristen in ons land. En het gaat van kwaad naar erger. Reden waarom ik uitgeweken ben naar Canada.

Gast

#266

2015-04-05 05:55

Wie zijn de racisten ,wij of zij ???

Gast

#267

2015-04-05 07:55

omdat ik vind dat ons al zoveel onrecht wordt aangedaan. Vooral door bevolkingsgroepen die hier een beter leven zoeken, en dan ons gaan uitmaken voor racist. De regering doet hier niets tegen, want voor hun zijn dat extra stemmen die ze onderling kunnen verdelen. Wij mogen onze mening niet uiten want we hebben een veroordeling of klacht daarvoor, maar zoals nu ook weer bewezen...andere bevolkingsgroepen mogen zeggen wat ze willen er wordt niets tegen ondernomen "uit angst". Laat ons nu een bewijzen en laten zien dat er met ons evenzeer niet gesold wordt. Dank u wel voor uw inzet, en samen bereiken we meer!
geirriteerd

#268 Re:

2015-04-05 08:49

#158: -  

 hier te 2850Boom, ik woon in een sociaal appartement van Goedwonen, boven mij wonen buitenlanders, ondertussen al 2j NON STOP geen slaap gehad bijna, overdreven racistisch hier, die blijft mij uitdagen,viseren, mensen uitnodigen , mij laten beledigen als garnaal etc , elke nacht en elke dag a volonte lawaai, politie en sociale huisvestigingsmaatschappij doet er niets aan!!


Gast

#269

2015-04-05 09:09

de pot verwijt de ketel ... enz.

Gast

#270

2015-04-05 10:13

We mogen sowieso al niks van hun zeggen of we zijn rascisten ,nu zij ook niet meer

Gast

#271

2015-04-05 10:32

Ben het beu dat andere bevolkingsgroepen alles mogen in belgie en wij als belgen bij het minste worden uitgescholden als rasisten

Gast

#272

2015-04-05 10:44

Omdat ik mij zorgen maak over de inwijkelingen die hier de wet willen stellen en waartegen geen weerwerk wordt geboden

Gast

#273

2015-04-05 11:46

Deze klacht is een goed begin. Zij die met onze waarden niet kunnen leven zijn vrij te gaan naar de oorden van verdrukking, wreedheid, onrecht en armoede waar zij vandaan komen. Of zijn zij dat "vergeten "?
open vizier

#274 Aanklacht Abou Jaja

2015-04-05 12:02

Zij die met onze waarden niet kunnen leven kunnen beter teruggaan naar de eigen oorden van onderdrukking, wreedheid, onrecht en armoede waar zij vandaan komen. Of zijn zij dat "vergeten"? Racisme tegen de vlamingen die hen voeden en mogelijkheden bieden met ondersteuning van linkse politieke partijen, die met hun ogen wijd open het kalifaat binnenloodsen.


Gast

#275 Re: Aanklacht Abou Jaja

2015-04-05 12:15

#274: open vizier - Aanklacht Abou Jaja 

 Deze aanklacht is een goed begin. Zij die met onze waarden niet kunnen leven kunnen beter teruggaan naar de oorden van onderdrukking, wreedheid, onrecht, armoede en vrouwenvernietiging. Is dat de "cultuur" die zij wensen? Onze linkse politieke partijen hebben hier een verpletterende verantwoordelijkheid door racisme en onwil te ondersteunen tegen onze voorzieningen, die opvang en mogelijkheden aanbieden.