Aanklacht tegen Abou Jahjah en Movement X

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Aanklacht tegen Abou Jahjah en Movement X.


Gast

#151

2015-04-03 06:43

Als er mensen zijn die rassenhaat zaaien, dan is Jahjah er één van.... en één van de ergste soort. Deze man hoort hier niet. Het verwijderen van dit sujet zou voor vele andere vreemdelingen het leven veel makkelijker en dragelijker maken. Individuen als Jahjah zorgt ervoor dat ze allen met het nodige wantrouwen worden bekeken, terwijl ze dat eigenlijk niet verdienen!

Gast

#152

2015-04-03 06:45

Omdat ik ijver naar een homogene maatschappij zonder onruststokers die hun wil willen opdringen. Respecteer de geplogenheden van het gastland aub

Gast

#153

2015-04-03 07:07

Er moet halt toegeroepen worden aan deze oproerkraaier !

Gast

#154

2015-04-03 07:07

Gmdat Bart de Wever tenminste eerlijke politiek voert en ook ik het beu word in mijn eigen land moet onderdoen en zwijgen.
Wie zijn hier de racisten !.Jahjah....Dahdah.

Gast

#155

2015-04-03 08:03

Die smeerlap moet gewoon met gans zijn familie en aanverwanten hun dubbele pas afgenomen worden en het land worden uitgezet,en als hij hier nog een voet zet net als de anderen niet opesloten worden maar gewoon 1 kogel van 6€ en opgelost

Gast

#156

2015-04-03 08:04

Ik heb getekend omdat een fascist zoals Abou Jahjah geen kans zou krijgen om zijn fascisme aan ons op te dringen. Verban hem terug naar zijn thuisland zodat wij weer niet die Hitleriaanse terreur moeten ondergaan.

Gast

#157

2015-04-03 08:35

De nagel op de kop. Die individuen moeten maar eens verteld worden, dat ook op wat zij uitkramen, er een limiet is. En dat wij niet hoeven te slikken wat zij allemaal uit hun nek slaan.

Gast

#158

2015-04-03 08:39

Belgen worden te vaak gediscrimineerd en uitgescholden in eigen land!

Gast

#159

2015-04-03 08:57

Omdat een oproerkraaier van vreemde origine ons helemaal de les niet moet spellen en ons zéker niet moet beledigen!Omdat dit
de enige manier is om te protesteren want onze machthebbers
geven deze persoon liever een ruim forum op radio en TV en in
de geschreven pers dan hem aan te pakken zoals het zou moeten!

Gast

#160

2015-04-03 09:06

Oog om oog, tand om tand!!!! Iemand die ons systeem misbruikt om alsnog genaturaliseerd te worden om Belgische nationaliteit te bekomen door een schijnhuwelijk,vervolgens rellen organiseert in Brussel en Antwerpen bij JONGEREN, column -een nieuwe paradaox- schrijft in De Standaard, zich politiek engageert om alsnog REL te schoppen via elk mogelijk medium en een grote bek blijft trekken...kan niet geaccepteerd worden door de autochtone bevolking!!! Gebrek aan respect bij die man en zeer oneerbiedig!!! Neem die man DE Belgische nationaliteit af en stuur hem naar het front in zijn land van afkomst, daar kan jij grote bekken genoeg trekken!!! GENOEG IS GENOEG, DE MAAT IS OVERVOL!!!

Gast

#161

2015-04-03 09:40

Voor mijn kinderen en kleinkinderen die, door het oprukkend islamisme, hun westerse waarden dreigen te verliezen. We weten allemaal wat voor miserie deze godsdienst(?) kan aanrichten. Abou Jahjah is daar de verpersoonlijking van!

Gast

#162

2015-04-03 10:02

Omdat ook wij Belgen het recht hebben ons te verzetten tegen discriminatie, laster en racisme.
Anti-racisme is geen eenrichtingsverkeer!

Gast

#163

2015-04-03 10:25

de discriminatie v/d vlamingen door hem moet stoppen, definitief

Gast

#164

2015-04-03 10:38

In september 2013 kondigde Jahjah zijn terugkeer naar België aan, na een kleine tien jaar in Libanon gewoond te hebben.[6] Hierop pleitte de Antwerpse N-VA voor de arrestatie van de man, onder de beschuldiging dat hij banden zou hebben met Hezbollah.[7] Jahjah zou plannen hebben om een nieuwe beweging in België en Nederland te beginnen en sprak daar op 13 november 2013 oud-PvdA-raadslid Mohamed Talbi over die in december 2013 een nieuwe moslimpartij in Rotterdam wou oprichten.
.
Voorts is hij de oprichter van AEL. Kortom, deze man hoort niet in Belgie, in Libanon hoort hij thuis...
.

Gast

#165

2015-04-03 11:46

Omdat een agitator als Abu Jahjah van alle tijden is.
Omdat journalisten meer met hun carrière bezig zijn dan met de waarheid en de linkse politici hun kiesvee, dat ze de laatste 23 jaar hebben geïmporteerd, niet willen verliezen, hebben sujets als Abu alle ruimte om onze maatschappij te destabiliseren.
Stel je Abu voor als blank en rechts, dan was jij nu al uitgespuugd door voorgemeld journalistiek en politiek canaille.

Gast

#166

2015-04-03 12:31

Omdat ik vindt dat abbdou dingen eerst moet vegen voor eigen deur en de Belgen gerust laten . Wij hebben ook een mening en daar mogen wij evenzeer voor uitkomen zoals iedere inwoner in ons land .... Gelijkheid van rechten !!!!!! Als we dat niet doen gaat ons land naar de Kl.......

Gast

#167

2015-04-03 13:45

Omdat deze man al jaren geleden uitgewezen moest zijn voor zijn opruiend gedrag.

Gast

#168

2015-04-03 14:39

Omdat ik het ferm beu ben met dat omgedraaid racisme... pas je aan aan je gastland wil je dat niet ga terug naar land van herkomst... Het wordt tijd voor een grote opkuis

Gast

#169

2015-04-03 14:49

Omdat ik het beu ben dat WIJ ons moeten aanpassen naar andere culturen die naar ONS land komen terwijl deze personen geen enkele aanpassing doen.
Ik ben zeker geen racist en respecteer de mensen die hier EERLIJK werken en belastingen betalen zoals het hoort

Gast

#170

2015-04-03 15:03

Omdat ik het ongehoord vind dat een persoon die door drogredenen zijn asiel heeft verkregen, en dan iedere autochtone burger mag schofferen, zulke persoon heeft niet het recht zich publiekelijk manifesteren!

Gast

#171

2015-04-03 15:04

Die heeft hier niets te zoeken. Hij is illegaal door een schijnhuwelijk in Vlaanderen. Dus de boodschap stuur da terug naar huis.

Gast

#172

2015-04-03 15:10

Ik vindt in de tekst van Bart de wever geen enkele racistische opmerking .
En mij verwijten van pedofiel is een stap te ver

Gast

#173

2015-04-03 15:13

Omdat ik Abou Jahjah en zijn beweging beschouw als oproerkraaiers die proberen politieke munt te slagen uit door hen gecreërde situaties en alleen maar racenhaat aanwakkeren

Gast

#174

2015-04-03 15:27

omdat ik die arrogante kluchtzangers zat ben


Gast

#175

2015-04-03 15:29

Ik ben het hartsgrondig beu als Vlaming verweten te worden voor racist en/of pedofiel door een bepaald soort volkje. Voor wie ook maar ietwat afweet van Koran/Hadith en aanverwanten verwijs ik graag naar wat deze islambronnen zelf vermelden over hun profeet Mohammed en zijn 6 (zes) jarige bruid.