schuitvaartklacht

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie schuitvaartklacht.


Gast

#51

2015-06-08 13:54

Zonde van het mooie pleintje.Woon er met veel plezier!

Gast

#52

2015-06-08 14:10

Mag niet gesloopt worden. Authentiek plein

Gast

#53

2015-06-10 05:50

Voor behoud van een stukje 'oud' Vlissingen. Er is in Vlissingen al genoeg gesloopt. Met nieuwbouw wordt het een eenheidsworst.
loes

#54 op rot premie zet geen zoden aan de dijk

2015-06-10 08:03

Ik heb al meer ervaringen met oprot premie gehad. Maar als je in een huis komt waar nog veel aan moet gebeuren stelt dat bedrag ook niks voor.En moet je maar geluk hebben.

Tevens voel ik mij erg in de steek gelaten door de woningbouw omdat ik er als eerste achter moest komen via facebook!!!! Pas later een mail gehad.

ik wil mijn huis niet uit!!!

Beenie

#55 wij hebben ook pas laat een mail gehad.

2015-06-10 08:39

Ik kwam er ook achter via face book dat ons huisje gesloopt gaat worden. Dat is echt een hele vervelende manier om dat te horen. En de mail die ik later kreeg van de woningbouw was op vrijdag avond verzonden........lekker makkelijk dan konden we in het weekend niet reageren...

Het gaat niet alleen om de oude stads gezichten maar om bewoners die zich prettig voelen in hun huis. En zich in de steek gelaten voelen door de woningbouw.

Ik hoop echt dat de gemeente aandacht schenkt aan deze petitie


Gast

#56

2015-06-10 11:44

Ik heb voor tien jaar in het Bonedijkelaan met plezier gewoond, er mankeert nix met mijn woning. Waarom moet ik verhuizen, en wie beslist dat ik moet weg. Er is nooit iemand langs komen kijken om te zien of het hier moet renoveert woorden.

Gast

#57

2015-06-10 18:46

Jammer van het mooie hofje!

Gast

#58 waar moet de minima heen?

2015-06-11 07:27

Mijn zoon woont ook in deze huizen.

Hij heeft veel moeite gehad om te wennen en op eigen benen te staan. Nu gaat het eindelijk de goede kant op na jaren.

ik snap wel dat de directeur van de woningbouw vind dat nieuwe woningen er moeten komen volgens hem.

maar waar kunnen mensen heen met een inkomen van maar 700? Als de huur al die prijs is?


Gast

#59 Hoezo oprot premie

2015-06-12 11:52

toen in de eedestraat in de buurt ook huizen werden gesloopt kregen de bewoners ook een oprotpremie.. Maar ze moesten ermee wel heel hun huis kaal maken...terwijl het gesloopt moest worden..omdat afval verwijderings kosten anders tehoog werden!! Zo niet kregen ze een boete..Oprot premie waar je een groot deel ook moet/kan gebruiken om het afval te verwijderen en dan weer nieuwe spullen voor je duurdere huis moet kopen... Voordeeltje is dan ver te zoeken... Dus bedenk goed als je denkt dat een oprotpremie een voordeel kan zijn... Not


Gast

#60

2015-06-14 14:48

De buurt heeft sfeer, samenhang en goede proporties
ontevreden huurder

#61 lescaut is een huisjesmelker

2015-08-31 10:47

Slecht onderhouden, niets vernieuwen, wachten tot de boel van ellende uit elkaar valt en dan zo'n prachtige wijk tegen de grond gooien voor nieuwbouw blokkendozen.

 

Mij is aan het begin mondeling beloofd dat dit stuk zou blijven staan en het daarom de moeite waard zou zijn de compleet uitgeleefde woning op te knappen.

Waar moet de huurder met een kleinere portemonnee naartoe? Vier hoog achter? Dit is geen sociale woningbouw meer.

Ze houden er voor het hele blok zelfs een onwettige berekening van de huurverhoging op na! Het puntenstelsel voor dubbele beglazing, isolatie (welke?!) etc. is afgeschaft, dit gaat nu per energielabel.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-11-06 12:23



Gast

#63 Re: Tevreden

2016-06-26 02:34

Gierig alleen omdat je een laag inkomen hebt betekend niet dat dit goeie huizen zijn want je liegt 


Gast

#64 Re:

2016-06-26 02:35

#53: -  

 Bepaal jij dat of de mensen die er wonen.. je weet niks van de huizen